Grand Place، یک میراث جهانی در یونسکو و اصلی ترین جاذبه های گردشگری بروکسل است؛ این اثر اما در ابتدا خیلی باشکوه نبوده است. این منطقه فقط یک ساحل شن و ماسه ای بین دو جریان کوچک آب بود که به نام "broek sella" شناخته می شد که نام آن به بروکسل تغییر کرد. ساحل شن و ماسه بازسازی شد و تبدیل به "Niedermerckt" گشت (بازار کوچکتر) که در آن پارچه های فرانسوی و انگلیسی، شراب های فرانسوی و آبجو آلمانی انجام می شد.
در قرون وسطی، خانه های چوبی در اطراف بازار ساخته شده و در قرن چهاردهم خانواده های ثروتمند اقدام به ساخت مجسمه های سنگی کردند که منجر به رشد بازار در قالب مرکز اصلی اداری، تجاری گردید. احداث ساختمان شهرداری در سال 1402 به وقوع پیوست که یک مرکز ی می باشد. این مکان جایی است که قصرها، سلطنت و امپراتوران حضور داشتند اما محل اعدام نیز بود.
امروز، Grand Place یک گستره ی سنگ فرش شده ی زیبا از قرون وسطی است و مرکز اصلی بازار بروکسل است. یک مکان عالی برای ست و لذت بردن و ساختمان هایی که جایگزین خانه های چوبی شده است. بسیاری افراد زیبایی آن را تحسین کرده اند از جمله ویکتور هوگو و بوردیری که در مورد جذابیت آن به نمایش در آمده است.
یک بازار گل روزانه بین مارس و اکتبر وجود دارد و اغلب همراه با کنسرت و نمایش نور در شب است و از دیدنی های بروکسل و جاذبه های گردشگری بروکسل محسوب می شود.
هر دو سال، در هفته سوم ماه اوت (مراسم بعدی آن در روز 12-15 اوت 2016 برگزار خواهد شد)، کشت کارهای بلژیکی بگونیا، محل بازار را با یک فرش گل زیبا با استفاده از حدود 750،000 بگونیا تزئین می کنند. از بازدید کنندگان با منظره ی 3200 فوت از گیاهان شگفت انگیز گیاهان استقبال می شود.
این محوطه جایی است که کسب و کار روزانه انجام می شود و از جاهای دیدنی بروکسل، مرکز اصلی بارها و کافه های محلی است که یک نمونه عالی از فرهنگ کافی شاپ در آن منطقه است.


Rose Gold Shine Ariyan Holding بازار ,بروکسل ,اصلی ,مرکز ,grand ,مرکز اصلی ,grand place ,گردشگری بروکسل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زیبایی های روز وبگاه ابهر1378- وبگاه هر ایرانی و ابهری makhzansaze ولقان حسینی باربری Lyannafnow3 Teren خرید نمونه سوالات مهندسی اخبار کتاب پروژه فیلم کلیپ برنامه