يكي از اهداف توليد درب اتوماتيك علاوه بر تامين رفاه و آسايش افراد، افزايش ايمني در مكان هايي است كه اين نوع درب ها نصب شده است. مقوله ي امنيت از جمله مسائلي است در ساختمان كه بايد بدان توجه شود و تمامي اصولي كه موجب بالارفتن ايمني مي شود رعايت گردد.

مبحث ايمني در توليد انواع درب اتوماتيك رعايت شده است اما بايد به اين موضوع اشاره كنم كه درب اتوماتيك شيشه اي كه يكي از انواع درب اتوماتيك مي باشد كه داراي قفل بوده ولي از لحاظ ضريب ايمني ضعيف تر از ساير درب اتوماتيك مي باشد به اين دليل كه در ساخت درب شيشه اي اتوماتيك به جاي آهن و ورق هاي آهني از شيشه استفاده شده است بنابراين در مقابل ضربات احتمال از بين رفتن و شكستن شيشه بسيار بالاست و نمي توان به عنوان يك سيستم امنيتي به آن ها نگاه كرد البته در صورتي كه از شيشه هاي دوجداره يا لمينيت شده (ضدگلوله) در اين سيستم ها استفاده نماييد ضريب امنيتي آن ها بسيار افزايش مي يابد.

امنيت ساير درب اتوماتيك

درب اتوماتيك هيدروليكي

ساختار درب اتوماتيك هيدروليكي به اين صورت است كه داراي جك هاي قوي هيدروليكي مي باشد. استهلاك در اين نوع درب اتوماتيك خيلي كم است و محدوديت تردد ندارد. درب اتوماتيك هيدروليكي امنيت را تا سطح بالايي تامين مي كند به اين صورت كه اگر قفل برقي روي آن نصب باشد، بدون داشتن ريموت امكان باز شدن درب توسط افراد وجود نخواهد داشت .

در مقابل مزاياي بي نظيري كه دارند داراي يكسري معايب نيز مي باشند چرا كه قيمت بالايي داشته و براي نگه داري در هر فصل نياز به نگهداري دارد.

ادامه مطلب 


manis.rozblog.com اتوماتيك ,شيشه ,ايمني ,داراي ,امنيت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران تراول معرفی جامع آزمون EPT دکتری فروشگاه زیلراکس انتظار فانتزی میاندوآب پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بطری پت ellisuwtjw7 homepage