کتاب روانشناسی

 کتاب روانشناسی عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند روشنگران، نگاه نوین، آریانا، تیسا، نگاه نوین، صابرین، گوشه و . با امکان  کتاب از گاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از  اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت،  تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد.

 

 کتاب دانشگاهی  کتاب علوم انسانی کتاب روانشناسی

 

کتاب روابط فراشویی: علل، پیامدها، نظریه و درمان اثر مهرآور مومنی جاوید و.

روابط فراشویی: علل، پیامدها، نظریه و درمان اثر مهرآور مومنی جاوید و.

اگرچه بعضی از زوج ها در آغاز خود را نسبت به رابطه ی شویی متعهد می دانند، اما گاه میزان تعهدشان آن قدر نیست که در برابر طوفان های ناشی از ناملایمات زندگی مقاومت کنند و در نتیجه دچار روابط خارج از چهارچوب  شویی می شوند. در این بین، افشای خیانت، بحرانی ناگهانی برای زوج هاست. چرا که باورهای قبلی آنان در خصوص وفاداری، اعتماد و عشق را زیر سوال می برد.

دراین میان، ممکن است زوج ها برای رسیدن به روابط عاطفی مناسب و ی احساس ها و عواطف به روابط فراشویی روی آورند.

 

درکتاب حاضر عوامل موثر بر آسیب پذیری زوجین در برابر روابط شویی و راهکارهای درمانی موثر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. همچنین این کتاب می تواند خوانندگان را از عوامل تسریع کننده خیانت و راه های جلوگیری از آن آگاه کرده و برای درمانگران مواجه با این مسئه و نیز افراد درگیر در خیانت شویی کارآمد واقع شود.

 

 

کتاب هوشمند بیندیشید: توصیه های یک عصب شناس برای بهبود عملکرد مغزتان

هوشمند بیندیشید: توصیه های یک عصب شناس برای بهبود عملکرد مغزتان

متخصص مغز دکتر ریچارد رستاک در این کتاب جالب و مفرح از همکارانش یک سوال مهم می پرسد: برای آن که مغزم کمک کنم موثرترین کار کند باید چه کنم؟ پاسخ های حیرت آور و عملی آنها محوریت این کتاب را تشکیل می دهند.

 

فهرست مطالب

 

مقدمه
بخش یک کشف مغز
بخش دو مراقبت و تغذیه مغز: مبانی
بخش سه گام های ویژه برای ارتقای عملکرد مغزتان
بخش چهار استفاده از تکنولوژی برای رسیدن به مغز قدرتمندتر
بخش پنجم طراحی مغز خلاق
بخش ششم موانع کارکرد بهینه مغز و نحوه جبران آنه
بخش آخر مغز قرن بیست و یکم


کتاب کاربرد روانشناسی شناختی در طراحی صنعتی اثر ابراهیم باقری

کاربرد روانشناسی شناختی در طراحی صنعتی اثر ابراهیم باقری

 

این کتاب از پنج  فصل اصلی( انگیزش و مولفه های عملکرد، محصولات و کنترل عملکرد، سامانه های عملکرد، کاربر و اطلاعات مربوط به عملکرد، نتایج) تشکیل شده و هر فصل مشتمل بر مباحث روانشناختی کاربردی در حوزه طراحی صنعتی است، با مثالهای مصور همراه است و می تواند مورد استفاده اساتید، دانشجویان، متخصصان و علاقه مندان به رشته طراحی صنعتی و روانشناسی قرار گیرد.

 

کتاب روانشناسی سازمانی اثر ادگار شین ترجمه دکتر بابک حسین خلج

 

 

روانشناسی سازمانی اثر ادگار شین ترجمه دکتر بابک حسین خلج

درباره نویسنده: ادگار اچ. شاین دارای دکترای فلسفه از دانشگاه هاروارد، استاد روان شناسی سازمانی و مدیریت، مدیر گروه بخش مطالعات سازمانی و مدیریت، مدیر گروه بخش مطالعات سازمانی مدرسه مدیریت اسلون در دانشگاه ام آی تی(MIT) آمریکا همچنین نویسنده کتاب های Process Consultation و فرهنگ سازمانی می باشند.

آقای شاین نماینده هیات رئیسه امریکایی ممتحنین متخصص در انجمن روانشناسی سازمانی عضو شورای جمعیت  روانشناسان آمریکا، انجمن جامعه شناختی آمریکا و لابراتوراهای آموزش ملی موسسه علوم رفتاری و مشاور ارشد شرکت ها و دولت آمریکا در علم مدیریت و توسعه سازمانی می باشند.


فدک بوک کتاب ,روانشناسی ,سازمانی ,روابط ,طراحی ,عملکرد، ,طراحی صنعتی ,روانشناسی سازمانی ,کتاب روانشناسی ,روابط فراشویی ,ابراهیم باقری ,بهبود عملکر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درس تک صادق فلاح بغض پنهان‌ِ من سکوت پروانه ها Astrid2l68gslh blogi چاپ کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت خاص,چاپ ساک دستی,چاپ پوستر،چاپ فاکتور،چاپ فوری،چاپ کاتالوگ فوری نانوایی | تنور سنتی | تنور گلی جملات عاشقانه هاست و دامنه رایگان