کتاب مدیریت بازرگانی و مالی

 کتاب مدیریت بازرگانی و مالی عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند یزدا، فدک ایساتیس، شرح، نیاز دانش، آریانا قلم، دانش بنیاد و . با امکان  کتاب از گاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از  اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت،  تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد.

 کتاب دانشگاهی  کتاب علوم انسانی  کتاب مدیریت کتاب مدیریت بازرگانی و مالی

 

کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک

حسابداری مدیریت استراتژیک

فهرست مطالب

فصل اول مدیریت هزینه

فصل دوم تجزیه و تحلیل استراتژیک

فصل سوم هزینه یابی هدف تئوری محدودیت و هزینه یابی چرخه حیات محصول

فصل چهارم مدیریت کیفیت جامع  (TQM)

فصل پنجم اصول برآورد هزینه

فصل ششم تجزیه و تحلیل هزینه - حجم - سود

فصل هفتم استراتژی و بودجه جامع

فصل هشتم تصمیم گیری با هزینه های مربوط و تجزیه و تحلیل استراتژیک

فصل نهم مدیریت اثر بخش بازاریابی، بهره وری و سودآوری مشترک

فصل دهم کنترل مدیریت و اندازه گیری عملکرد استراتژیک

 

فصل یازدهم واحد تجاری استراتژیک و قیمتهای انتقالی

کتاب کاربرد آمار در علوم مالی اثر راعی

کاربرد آمار در علوم مالی اثر راعی

فهرست مطالب:

فصل 1: ارزش زمانی پول

فصل 2: مفاهیم آماری و توصیف داده ها

فصل 3: مفاهیم احتمالات و کاربرد آن در مالی

فصل 4: توزیع احتمالات

فصل 5: نمونه گیری و تخمین آماری

فصل 6: آزمون فرض آماری

پیوست ها


کتاب بانکداری شرکتی: استراتژی و ساختار اثرجیاکومو دی لارنتیس ترجمه جعفری

بانکداری شرکتی: استراتژی و ساختار اثرجیاکومو دی لارنتیس ترجمه جعفری

فهرست مطالب

فصل اول: عوامل نظری بخش بندی

فصل دوم: استراتژی های بانکداری شرکتی: محصولات، بازارها و کانال های ارتباطی

فصل سوم: ساختارهای سازمانی

فصل چهارم: نقش بانکداری شرکتی و مدیریت ریسک اعتباری

فصل پنجم: مکانیزم های عملیاتی

فصل ششم: سیستم های اطلاعاتی

فصل هفتم: جمع بندی

 

منابع و ماخذ

 

کتاب تبلیغات در بازار خدمات مالی( با تمرکز بر صنعت بانکداری) اثر سلیمانی بشلی

تبلیغات در بازار خدمات مالی( با تمرکز بر صنعت بانکداری) اثر سلیمانی بشلی

فهرست مطالب

پیشگفتار

فصل اول: کارکرد تبلیغات

فصل دوم: تبلیغات در بانک ها

فصل سوم: خلاقیت در تبلیغات خدمات مالی

فصل چهارم: شعارهای تبلیغاتی در بانک ها

فصل پنجم: تبلیغات و برند سازی

فصل ششم: تبلیغت تلویزیونی

فصل هفتم: تبلیغات محیطی

فصل هشتم: تبلیغات از طریق پیام کوتاه

فصل نهم: تبلیغات در رسانه های اجتماعی

 

فصل دهم: اخلاق در تبلیغات و شاخص های انتخاب شرکت تبلیغاتی


فدک بوک تبلیغات ,مالی ,مدیریت ,کتاب ,بانکداری ,استراتژیک ,فهرست مطالب ,بانکداری شرکتی ,مدیریت بازرگانی ,خدمات مالی ,ترجمه جعفری ,لارنتیس ترجمه جعفری ,ب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله پزشکی بهترین سایت نمایندگی فروش اینورتر دلتا مریمی چت خانه لوکس پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان dreamshop سعادت میرقدیم ها _ دانش پیما انجام پروژه های برنامه نویسی پت شاپ اینترنتی جای خواب سگ و گربه