خانه پیش ساخته : یکی از محصولات پر و در صنعت کانتینر سازی و کانکس سازی طراحی و ساخت خانه پیش ساخته است . خانه های پیش ساخته در اندازه ها و ابعاد مختلف و در انواع مدل های گوناگون طراحی و ساخته می شوند . خانه پیش ساخته مدل های مختلفی برای طراحی دارد که عبارت است از :

خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته

مدل و تیپ روستایی و سنتی , مدل کلبه ای , مدل ویلایی , حالت های کابین دار و همچنین این دسته از کانکس ها به گونه ای ساخته می شوند که وقتی در طبیعت نصب می شوند هیچ گونه آسیبی به محیط زیست و طبیعت وارد نکنند .

لیست روز قیمت کانکس : قیمت کانکس

ابعاد خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته را می توان در انواع و اندازه های مختلف طراحی کرد و ساخت . اندازه و ابعاد این دسته از کانکس ها بستگی به نیاز و سفارش مشتری دارد . این نوع از خانه ها به دست متخصصین مجرب ایرانا سازه طراحی می شوند که تمامی اصول ساخت در آن ها رعایت می شود و همچنین با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا طراحی و ساخته می شوند . همچنین در دپوی شرکت خانه های پیش ساخته آماده وجود دارد و مشتریانی که علاقه مند به این دسته از کانکس ها هستند می توانند بر طبق نیاز و خواسته ی خود خانه پیش ساخته مورد نظر خود را ار ی کنند با این کار در وقت آن ها صرفه جویی می شود . مدل خانه پیش ساخته بر اساس سفارش شما مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود و در محل مورد نظر نصب می شود .

معیارهای مختلف برای خانه پیش ساخته

ابعاد و اندازه ی خانه های پیش ساخته : ابعاد یک خانه پیش ساخته می تواند تاثیر زیادی در قیمت گذاری آن داشته باشد و به مانند هر کانکسی هر اندازه ابعاد بزرگتر باشد قیمت نیز بیشتر است .

هزینه ای که صرف خانه پیش ساخته می شود : مهمترین چیزی که در یک خانه پیش ساخته پیش رویمان است هزینه ی آن است که بابت این امر به هیچ وجه نگران نباشید زیرا ما بر حسب هزینه ای که می خواهید صرف کنید خانه پیش ساخته مطابق با هزیه ی شما را پیشنهاد می کنیم .

امکانات خانه های پیش ساخته : امکانات داخلی و بیرونی یک خانه پیش ساخته می تواند تاثیرات زیادی را بر قیمت آن ها بگذارد . برخی از خانه های پیش ساخته مجهز به گاراژ , سکو , پارکینگ و … هستند که سبب شده اند هزینه ی طراحی و ساخت این دسته از خانه ها بالاتر رود . بنابراین بهترین راه کار برای شما این است که ابتدا یادداشت کنید که هدف و مهمترین نیاز شما از خانه پیش ساخته چیست .

بهترین کارگاه برای طراحی و ساخت خانه پیش ساخته : بهترین راه کار پیش روی شما برای و سفارش محصول جستجو در اینترنت و از شرکت های معتبر است .

طرح و نمای خانه های پیش ساخته : هر نما و طرحی می تواند در هزینه های ساخت خانه پیش ساخته تاثیر گذار باشد .

زمان ساخت و طراحی خانه پیش ساخته

مهمترین مسئله ای که در زمان طراحی یک خانه پیش ساخته اهمیت دارد اندازه و ابعاد آن است که هر چه قدر ابعاد کوچیکتر باشد مدت زمان ساخت آن نیز زمان کمتری می گیرد و برعکس . ولی در حالت کلی بین یک ماه الی ۴ ماه طراحی و ساخت خانه پیش ساخته به طول می انجامد .

طراحی نمای داخلی و بیرونی خانه پیش ساخته

متخصصین و مهندسین شرکت ایرانا سازه با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا هر طرح و نمایی که مشتریان سفارش دهند را بر روی سازه ی مورد نظر پیاده می کنند . هر موقعیت مختلف طرح مخصوص به خود را دارد برای نمونه برای ساخت خانه های پیش ساخته برای موقعیت جنگلی با موقعیت کوهستانی متفاوت است و همینگونه ویلا در کنار سواحل و دریا و یا موقعیت های صحرایی و

پایین آوردن هزینه ساخت خانه پیش ساخته

بهترین راه کار برای اینکه بتوان در ساخت و طراحی خانه پیش ساخته صرفه جویی کرد ابتدا یاداشت نیازهای ابتدایی و ضروری است و آن دسته از امکانات داخلی و بیرونی که ضروری نیستند آن ها را حذف و از آن ها چشم پوشی می کنیم . برای مثال اگر نیازی به بالکن در خانه و پارکینگ ندرید می توانید آن را حذف کنید . در کل به آن دسته از امکاناتی توجه می کنیم که به آن ها نیاز واقعی داریم .

و خانه پیش ساخته

در طراحی و ساخت این دسته از خانه ها از نوعی مصالح استفاده شده که در صورت نیاز قابل جداسازی هستند و می توان آن ها را در موقعیت های دیگر استفاده کرد و به آسانی از قابلیت جابه جایی برخوردارند . برخی از این نع از خانه ها از قبل در شرکت وجود دارند یعنی از قبل طراحی و ساخته شده و موجود هستند و می توان آن ها را به رساند . در کل در و خانه های پیش ساخته بیشتر شرکت های تولیدی خانه های پیش ساخته و کانکس سازی فعالیت دارند .

بهترین طراحی و ساخت خانه پیش ساخته را با ما تجربه کنید . مشاورین ما آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات و نیازهای شما مشتریان عزیز هستند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید .


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو ساخته ,خانه ,طراحی ,ساخت ,ابعاد ,کانکس ,ساخت خانه , خانه ,ایرانا سازه ,امکانات داخلی , خانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرگرمی نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود دات ای ار کسب درآمد از اینترنت ، کسب و کار اینترنتی ، تجارت الکترونیک دریای تلخ bitcoin آقای دانش‌جو تم کالا ایران کار وب