پیاتک، پدیده جنوا: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

سایت رسمی فوتبالی – کریشتف پیاتک، مهاجم جنوا گفته کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است.

یوونتوس در این فصل سری آ همه دیدارهایش را برده است و حالا با جنوا بازی دارد. رونالدو، بازیکن 100 میلیون یورویی آنها شروع خوبی در یووه نداشت اما حالا توانسته در چهار بازی اخیر تیمش دو گل بزند و سه گل بسازد.

پیاتک که در این فصل فوق‌العاده کار کرده می‌گوید: «کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان در حال حاضر است و به نظرم بهترین حتی بازیکن تاریخ است. من در حال حاضر تنها روی بازی با یوونتوس تمرکز دارم. بازی خیلی دشواری در پیش است، چون ما با بهترین تیم ایتالیا بازی می‌کنیم، اما هر کاری از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.»

شایعات بسیاری درباره آینده پیاتک مطرح است اما او می‌گوید: «من که در جنوا هستم و تمرکزم تنها روی جنوا است. بازی‌های زیادی در این فصل مانده و من روی آنها تمرکز کرده‌ام. من عاشق طرفداران جنوا هستم.»

 
اخبار روز ورزشی جنوا ,بازیکن ,بازی ,تاریخ ,رونالدو ,بازیکن تاریخ ,بهترین بازیکن ,رونالدو بهترین ,جنوا هستم ,رونالدو بهترین بازیکن ,بهترین بازیکن تاریخ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دعاها و اذکار الهی برای افزایش رزق و روزی 2uweb فلسفی دانلود رایگان نرم افزار کامپیوتر و اندروید دانلود آهنگ غمگین اشتباهات بی پایان SUPERTOPS.IR بازار تولید, تجارت و خدمات رسمی ایران سوپر تاپس