بازدید دانش آموزان از موزه ژئو پارک قشم در هفته ملی کودک

 قشم ، اخبار قشم

بازدید دانش آموزان از موزه ژئو پارک قشم در هفته ملی کودک

در هفته ملی کودک، طی سه روز، ۲۲۰ دانش آموز از موزه ژئوپارک جهانی قشم بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، دانش آموزان قشمی با استقبال از موزه ژئوپارک جهانی قشم در هفته ملی کودک نشان دادند که علاقمند به شناخت بیشتر علوم طبیعی و تاریخی جزیره هستند.
در این بازدیدها، دانش آموزان با بخشی از تاریخچه زمین شناسی و زیست بوم غنی جزیره همچنین سایر ظرفیت های این ژئوپارک آشنا شدند. فرهنگ سازی برای آشنایی با دستاوردهای وجود یک ژئوپارک جهانی در این منطقه برای کودکان قشمی، به توسعه پایدار و خلق آینده ای غنی از دانسته ها کمک می کند. گفتنی است، به همت مدیریت ژئوپارک جهانی قشم بازدید از موزه ژئوپارک در تاریخ ۱۶ مهر ماه به مناسبت روز جهانی کودک رایگان اعلام شده بود.
گردشگران در سفر به قشم با تور ارزان قشم می توانند از موزه ژئو پارک قشم از نزدیک دیدن کنند و با روزهای  به یادماندنی رادر این جزیره زیبا داشته باشید.
منبع:  قشم آنلاین


هیوا کیش موزه ,ژئوپارک ,دانش ,جهانی ,کودک ,پارک ,ژئوپارک جهانی ,دانش آموزان ,موزه ژئوپارک ,دانش آموز ,بازدید دانش ,موزه ژئوپارک جهانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسیر خاک دانلود فیلم و سریال - من فیلم میخوام ترازوهای فروشگاهی تبادل لینک سه طرفه فروشگاه اینترنتی حراجی ها آهنگ بازی Carmenjcru6 sitio خرید و فروش انواع فلزیاب های برتر جهان09197977577 پدافند غیر عامل مشعل اخبار تکنولوژی