گیگابایت Gigabyte یکی از تولید کنندگان مطرح در حوزه IT است. این شرکت تایوانی تا کنون محصولات بسیار با کیفیت و قدرتمندی را عرضه کرده است.

از جمله تولیدات کمپانی گیگابایت می توان به انواع مادربرد، کارت گرافیک، کامپیوترهای قابل حمل، منبع تغذیه، مادربرد سرور، نوت بوک، تبلت، تجهیزات شبکه و موبایل و همچنین کیبورد و موس اشاره کرد.

کارت گرافیک های حرفه ای گیگابایت AORUS GeForce RTX رونمایی شدند

گیگابایت همواره سعی داشته محصولاتی با کیفیت بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. بر همین مبنا اخیرا رده بالاترین کارت گرافیک های RTX 2080 و RTX 2080 Ti را ارائه کرده است.

 

کارت گرافیک های حرفه ای گیگابایت AORUS GeForce RTX رونمایی شدند

 

در ادامه به معرفی سری جدید کارت گرافیک های گیگابایت می پردازیم.

این محصولات عبارت اند از:

  • AORUS Geforce RTX 2080 Ti 11G

  • AORUS Geforce RTX 2080 XTREME 8G

  • AORUS Geforce RTX 2080 Ti XTREME 11G

 

متخصصان گیگابایت، این کارت گرافیک ها را به صورت کاستوم و اورکلاک شده در اختیار کاربران قرار می دهند. 

پردازنده گرافیکی AORUS XTREME که به عنوان مدل پرچم دار سری جدید کارت گرافیک های گیگابایت شناخته می شوند، ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند.

از جمله قابلیت های این سری کارت گرافیک می توانیم به خنک کننده قدرتمند WINDFORCE 3x اشاره کنیم که به سه فن بزرگ 100 میلی متری مجهز شده است.

علاوه بر این، همان طور که در بالا گفته شد این پردازنده گرافیکی یا GPU اورکلاک شده و پتانسیل بالایی برای اورکلاک های بعدی دارد. همچنین این در طراحی این کارت گرافیک 7 خروجی تصویر قرار داده شده است.

 

کارت گرافیک های حرفه ای گیگابایت AORUS GeForce RTX رونمایی شدند

 

جالب است بدانید که گیگابایت برای سیستم خنک کننده کارت گرافیک های جدید خود، سیستم جدیدی را به صورت اختصاصی طراحی کرده است.

این سیستم خصوصا در سطح محفظه کولر تغییرات زیادی را نسبت به محصولات مشابه ایجاد می نماید.

متخصصان این کمپانی، طرح ویژه ای را برای فن میانی در نظر گرفته اند که باعث شده این فن در زیر دو فن در طرفین خود قرار بگیرد.

 

کارت گرافیک های حرفه ای گیگابایت AORUS GeForce RTX رونمایی شدند

 

این شیوه طراحی موجب می شود هوا بهتر و راحت تر در کارت گرافیک جریان پیدا کند. همچنین باعث کاهش پیدا کردن طول کارت گرافیک نیز می شود.

شرکت گیگابایت ادعا کرده است که این پردازنده های گرافیکی، تنها کارت های سری GeForce RTX20 هستند که دارای 7 خروجی تصویر است.

پورت های خروجی تصویر کارت گرافیک های سری GeForce RTX20  شامل سه پورت HDMI، سه خروجی DP و یک خروجی USB-C می باشد.

 

کارت گرافیک های حرفه ای گیگابایت AORUS GeForce RTX رونمایی شدند

 

علاوه بر این خوب است بدانید که مدل RTX 2080 Xtreme این کارت ها، دارای یک مدار تغذیه پر قدرت با 2+12 فاز رگولاتور بوده و مدل RTX 2080 Ti Xtreme نیز از ولتاژ 3+16 فاز رگولاتوری بهره می برد.

شما می توانید برای دستیابی به اخبار روز تکنولوژی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: shahrsakhtafzar

مطالب مرتبط:

معرفی بهترین کارت گرافیک های 2018 - قسمت اول

نسخه جدید کارت گرافیک انویدیا برای کامپیوترهای گیمینگ

سری جدید کارت گرافیک ایسوس مبتنی بر RTX 2080 و RTX 2080 Ti


ایده برتر پارسیان کارت ,گرافیک ,گیگابایت ,geforce ,aorus ,xtreme ,کارت گرافیک ,aorus geforce ,جدید کارت ,خروجی تصویر ,geforce rtx20 ,گیگابایت aorus geforce منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دوباره اومدم بعد از هشت سال وبسایت کوچک پویا پخش تراکت ماندگار اجناس فوق العاده rama گروه آموزشی صدرا مکانی برای تفکر salamatiweb همه چی موجوده test