یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی چشم ها مژه های چشم های شما هستند افرادی که مژه های پر پشت و بلندی دارند چشم های جذاب تری دارند. اگر مژه های شما کم پشت است بهتر است که از روش های خانگی و طبیعی برای تقویت مژه خود استفاده کنید.

داشتن مژه های پر پشت یکی از دغدغه های بزرگ برخی از افراد است از این رو بیشتر افراد برای پر پشت نشان دادن مژه های خود از روش های کاشت مژه و لوازم آرایشی های مختلف استفاده می کنند که خود این روش ها باعث ریزش مژه ها و کم پشت تر شدن مژه ها می شوند. بهترین روش برای تقویت مژه استفاده از مواد و گیاهان طبیعی است.

تقویت مژه ها با روش های طبیعی
بهترین روش های تقویت مژه

برای تقویت و رشد مژه های خود می توانید روزانه با شانه کوچکی مژه های خود را شانه بزنید شانه زدن مژه ها باعث رشد سریع آن ها می شود در ادامه مطلب ۵ روش طبیعی برای تقویت مژه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تقویت مژه با روش های خانگی
چای سبز راهی مطمئن برای تقویت مژه

برای درمان چشم و رفع آلودگی های چشمی در طب سنتی از چای برای شستشوی چشم ها استفاده می کنند. استفاده مکرر از چای سبز برای شستن چشم ها باعث رشد و تقویت و رشد مژه های شما می شود.

چای سبز
روغن زیتون و روغن کرچک برای پر پشت کردن مژه ها

روغن زیتون یکی از بهترین روش های طبیعی برای سلامت مو است. می توانید مقداری روغن زیتون و روغن کرچک را باهم مخلوط کنید و مخلوط این دو روغن را با گوش پاک کن روی مژه ها و لابلای مژه های و بر روی ریشه های مژه های خود بمالید استفاده از این دو روغن باعث می شود تا رشد مژه های شما بیشتر شود.

پر پشت کردن مژه ها با روغن های طبیعی تقویت مژه ها با روش های طبیعی
سفیده تخم مرغ و روغن کرچک

سفیده تخم مرغ برای پر پشت شدن ابرو ها و مژه ها مناسب است. می توانید مقداری سفیده تخم مرغ را با چند قطره روغن کرچک مخلوط کنید سپس این مخلوط را با کمک برس مژه بر روی مژه های خود قرار دهید بهتر است که این مخلوط از شب تا صبح بر روی مژه های شما بماند.

کرچک برای پر پشت کردن مژه ها
تقویت مژه
وازلین روش طبیعی مفید برای تقویت مژه

مقداری وازلین را با کمک برس مژه و یا گوش پاک کن بر روی مژه های خود قبل از خواب بمالید. استفاده از وازلین مژه های شما را پر پشت و بلند می کند. استفاده از وازلین در دراز مدت به طور مرتب رشد مژه ها را تسریع می بخشد.

وازلین
روغن هفت مغز برای پر پشت کردن مژه ها

روغن مغز از هفت دانه روغنی و مغذی تهیه شده است که این دانه ها عبارتند از : بادام تلخ و شیرین و فندق و سیاه دانه و پسته و فندق و کنجد و کرچک که هر کدام از این دانه ها به تنهایی بهترین تقویت کننده برای پوست و مو هستند و ترکیب این دانه ها با یکیدیگر روغن هفت مغز را از سایر روغن ها متمایز کرده است. می توانید مقداری روغن هفت مغز را با کمک برش مژه و یا گوش پاک کن بر روی مژه های خود قرار دهید.

5 روش طبیعی تقویت مژه

برای تقویت مژه های خود مقدار زیادی آب در طول شبانه روز بنوشید و هم چنین غذا هایی را که سرشار از ویتامین A هستند را در رژیم غذایی خود قرار دهید و حتما آرایش چشم هایتان را در هنگام خواب از روی مژه ها و چشم هایتان پاک کنید.


سالن زیبایی گل نرگس تقویت ,روغن ,استفاده ,طبیعی ,کرچک ,مخلوط ,برای تقویت ,روغن کرچک ,قرار دهید ,طبیعی برای ,توانید مقداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جک آرام بند 09195559103 خريد عروسک دخترانه پسرانه کودکانه نوزاد 2020 دانلود آهنگ و فیلم , سریال ????آهو ???? وبلاگ شخصی جمال خالدی فروش عمده موبایل Digital Marketing پی سی فا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مجله تفریحی و سرگرمی | مجله اینترنتی