خدمات دیزل ژنراتور نیروآفرینان پاسارگاد

‎ دیزل ژنراتور نیروآفرینان پاسارگاد دارای خدمات فنی و مهندسی بی نظیر در سراسر ایران است، که محدود به دیزل ژنراتورهای ای شده از ما نیست. دیزل ژنراتور خود را از هر منبع داخلی یا خارجی که تهیه کرده باشید، افتخار ما خواهد بود که خدماتش را به ما بسپارید.
نیرو آفرینان پاسارگاد، مجهز به مدرنترین تجهیزات فنی جهت تعمیرات دیزل ژنراتور ، امکانات پیشرفته و آزمایش دستگاه ها جهت تست دیزل ژنراتور با استفاده از کارکنان مهندس و تکنسین، دارای بخش های مستقل الکترونیک دیزل ژنراتور، برق ژنراتور ،جوشکاری ، مکانیک دیزل ژنراتور و کنترل کیفی ، گروه مشاورین ، گروه حقوقی و امور اداری می باشد. محصولات این مجموعه قبل از انتقال به محل نصب ، به دقت بازرسی و کنترل شده و تحت تست های متعدد قرار می گیرد.
نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور در تخصص این مجموعه می باشد و همچنین آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه دیزل ژنراتور و قطعات اعم از یدکی و مصرفی(حتی در صورت هیچ گونه معامله های در زمینه ) ، ارائه خدمات و سرویس های لازم درخور شما مشتری محترم بوده و سرمایه اصلی خود را مشتریان راضی و وفادار می داند.

 

https://niroafarinan.com/


اخبار دیزل ,ژنراتور ,خدمات ,دیزل ژنراتور ,زمینه ,نیروآفرینان پاسارگاد ,ژنراتور نیروآفرینان ,خدمات دیزل ,ژنراتور نیروآفرینان پاسارگاد ,دیزل ژن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لایسنس نود 32 - آپدیت نود 32 - یوزرنیم و پسورد نود 32 اخبار گردشگری ایران ترانه موزیک دانلود آهنگ جدید پیرسوک شیرازی Pirsuk karenddl only girl ایده های هنری|مجله هنر و خلاقیت نی مووی