برای بسیاری از خانم های خانه نصب پرده در منزل  یکی از مهم ترین بخش های تزیینات داخلی است. اما نمی توان به پرده تنها به چشم یک آیتم دکوراتیو و تزیینی در منزل نگاه کرد. کاربرد پرده در وحله اول تنظیم نور دریافتی از بیرون، پوشش دادن فضای درون خانه و در نهایت زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل است. در این مطلب باید ها و نباید های نصب پرده در منزل را با هم می خوانیم.

اینکه پرده در زیباسازی فضای داخلی منزل و محیط کار تاثیر به سزایی دارد امری بدیهی است. اما اگر نکات ابتدایی و باید ها و نباید های نصب پرده در منزل و نگهداری پرده را ندانیم ممکن است این آیتم زیبا موجب ایجاد نقصان در دکوراسیون داخلی منزل شود. به همین دلیل قبل از انتخاب پرده و نصب آن مطالب مفید موجود در اینترنت را مطالعه نمایید. اگر در حال تغییر دکوراسیون هستید می توانید با طراح داخلی خود م کنید و از او اطلاعات تخصصی تری نیز دریافت کنید.

باید: نصب پرده نزدیک به سقف و عریض

با استفاده از این روش می توانید پنجره های خانه خود را عریض و محیط داخلی منزل خود را بزرگتر نشان دهید. اگر پرده خود را به اندازه 20 سانتی متر بالاتر از قاب پنجره و یا حتی چند سانتی متر پایین تر از سقف نصب کنید فضای داخلی منزل شما مجلل و شیک تر دیده می شود. دانستن باید ها و نباید های نصب پرده در منزل به شما کمک می کند انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید.



گروه صنعتی لابل پرده ,منزل ,داخلی ,نباید ,دکوراسیون ,فضای ,داخلی منزل ,فضای داخلی ,دکوراسیون داخلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محصولات لوازم قنادی رز بهترین سایت studiopadina خرید و فروش سیگار الکتریکی Valeriedmyq64 website استخدام تهران شهریاران noelblkxhgce72 Site شیراز طرح|طراحی سایت|طراحی چت روم|shztarh|طراحی شیراز