تعمیرات مبل شرق تهران - تعمیرات مبل کسری ۰۹۱۲۳۰۸۹۶۳۲

 

تعمیرات مبل شرق تهران

تعمیرات مبل شرق تهران ، تعمیر مبل راحتی شرق تهران ، تعمیرات مبل افسریه ، تعمیرات مبل در تهرانپارس ، تعمیرات مبل دلاوران

تعمیرات مبل شرق تهران : مرکز تخصصی تعمیرات مبل کسری با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه انواع تعمیرات مبلمان ایرانی، خارجی، عتیقه، نیمکت های رستورانی و… مشغول به فعالیت مستمر و خدمت رسانی به همشهریان عزیز در محدوده شرق تهران، افسریه، تهرانپارس، دلاوران، غرب تهران و سایر نقاط تهران بوده است. خدمات کسری مبل شامل تعویض رویه یا پیراهن مبل، تعمیر مبل چرمی و نوسازی چرم مبلمان، همچنین رنگ کاری و رویه کوبی مبلمان و… است که با صرف دقت و زمان مبلمان فرسوده یا نیازمند تعمیر را نوسازی می کند.

جهت مشاوره و بازدید رایگان با شماره های درج شده در صفحه تماس با ما و یا 09123089632 و شماره های 77364344  و 77055267 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات مبل شرق تهران

تعمیرات مبل شرق تهران ، تعمیر مبل راحتی شرق تهران ، تعمیرات مبل افسریه ، تعمیرات مبل در تهرانپارس ، تعمیرات مبل دلاوران

 

وقتی به دلیل یکنواخت رنگ مبل شدن یا خرابی مبل قصد تعویض یا تعمیرات مبلمان را دارید با مراجعه به تعمیرات مبل کسری می توانید مبل خود را نوسازی و تعمیر کنید، و حتی رنگ مبل را تغییر دهید. امروزه بیشتر از آن که استفاده از مبلمان در منزل جهت نشستن و کاربردی باشد جنبه دکوراسیون و زیبایی پیدا کرده است. که اغلب سایر وسایل تزیینی خانه یا دفتر کار متناسب به مبلمان انتخاب می شود. مبلمان در چیدمان دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل زمانی دست به تغییر دکوراسیون می زنیم اولین گزینه تعویض مبلمان است. تعویض مبلمان استیل که بیشتر در پذیرایی ها استفاده می شود و قیمت بالاتری نسبت به مبلمان راحتی تمام پارچه دارد مقرون به صرفه نیست و برای تعویض آن ها متحمل هزینه های گزافی خواهیم بود. اما با رنگ کاری مبل یا تعویض پارچه مبل می توانیم مبلمان خود را تغییر دهیم.

تعمیر مبل راحتی شرق تهران

تعمیرات مبل شرق تهران، تعمیر مبل راحتی شرق تهران، تعمیرات مبل افسریه، تعمیرات مبل در تهرانپارس، تعمیرات مبل دلاوران

تعمیرات مبل شرق تهران

 

برای این کار ابتدا باید از خودمان بپرسیم که آیا این مبل ارزش تعمیر و احیا کردن را دارد؟ اگر مبل شما کلاف نسبتا سالمی دارد و بدون شکستگی است، می‌توانید به فکر تعمیر آن باشید. کلاف مبلمان به ویژه مبل استیل که درصد زیادی از آن از چوب کارشده است اهمیت بسیاری دارد، البته در انواع مبل راحتی هم باید توجه خاصی به کلاف اصلی داشت. از آنجایی که در بیشتر طرح‌های مبلمان راحتی، اکثر قسمت های کلاف کاملاً در زیر پارچه قرار گرفته و دیده نمی‌شود، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

دوم رنگ چوب بدنه مبل است که در صورت دلخواه می توان آن را تغییر داد. در صورتی‌ که پرداخت یا رنگ چوب مبل سالم است و در هیچ قسمتی از بین رفتگی وسیعی وجود نداشته باشد، می‌ توان به‌ راحتی سطوح خراشیده را ترمیم کرد، اما اگر قسمت زیاد و عمیقی از سطح رنگ چوب آسیب‌دیده باشد باید رویه و پارچه مبل را درآورده و با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی، سطح چوب را صیقل داده و آن را از نو پرداخت و رنگ‌آمیزی کرد.

سوم تعویض پارجه مبل است که می توان با تغییر آن مبلمان را کاملا نوسازی نمود، اگر سطح پارچه دارای پارگی یا پوسیدگی است می توانید با تعویض رویه یا پیراهن مبلمان را نوسازی کنید و یا در صورت نیاز به تغییر رنگ و جنس پارچه آن را کاملا عوض کنید.

تعمیرات مبل دلاوران

تعمیرات مبل شرق تهران ، تعمیر مبل راحتی شرق تهران ، تعمیرات مبل افسریه ، تعمیرات مبل در تهرانپارس ، تعمیرات مبل دلاوران

 

برچسب ها: تعمیرات مبل شرق تهران ، تعمیر مبل راحتی شرق تهران ، تعمیرات مبل افسریه ، تعمیرات مبل در تهرانپارس ، تعمیرات مبل دلاوران


تعمیرات مبل کسری تعمیرات ,مبلمان ,تهران ,تعویض ,تعمیر ,کسری ,تهران تعمیرات ,تعویض مبلمان ,تعویض رویه ,تعمیرات مبلمان ,کسری ۰۹۱۲۳۰۸۹۶۳۲ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قراخیل نیوز دانلود بازی معرفی کالا فروشگاهی آریانا موزیک رادیو مازند فروشگاه انجام پروژه های پزشکی وبگردی آسان ستاره سهيل در كوير تنهايي شهر راور