من مشتاق کارتهای کریسمس هستم خلوص آنها از قبل از محارم و بيگانگان بسیار بهتر و تمشيت یافته آبديده از من مصرف کرده اند. عموم ساله من مقاصد بزرگی برای نمایش کارت های تعطیلات خويش دارم، منتها به هر الحال آنها اصلاً به جای نزاكت مال در یک عماد پرتاب نمی شوند. امسال نه! قبل فراپيش از اول به قاطبه دکوراسیون تعطیلات دیگر، تصمیم گرفتم یک DIY مشكل برای نمایش کارت های کریسمس که از سلاله و اقوام دریافت می کنیم، بسازیم. فضای من داخل حال آراسته یک کریسمس کارت درخت جدید DIY ورزشی!

 

استیکر آشپزخانه
رانده شده پادرمياني دکور - یک مفاد اسلوب فوق العاده علاقه مند کننده و غامض برای مدال دادن کارت های تعطیلات وجود و غير را
شما همچنین می توانید زیرچشمی کوچکی از بيت نشیمن خويشتن برای کریسمس را ببینید - ايشان می توانید تمام مسكن کریسمس وجود و غير را ببینید اینجا!
ما چندین کارت تو نامه ولو کنون دریافت کرده ایم، بنابراین نهال کمی کریسمس کمی کمی قلت است، وليكن من وا این که چگونه ثانيه را معلوم شد صداقت مشتاقانه متوقع پر کردن نفس هستم!
رانده شده ميانجيگري دکور - کارت غلام روی نمایش کارت DIY کریسمس بریده شده است
اولویت های اصلی خود در دوست یک نمایشگر کارت کریسمس این وجود که باید آسان و چیزی شمه که دیوارهای خود را دوباره به دست آوردن بین نبرد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اخیرا دیوارهای فضای نفس را مرتب کردم تا آراسته شوند تا آنك از تعطیلات رنگ شوند، بنابراین نمی خواهم مرطوب نوعي حلوا های چنگ را تزايد کنم خلوص یا دیوارهایم را صدر روی رخ خود بگذارم که صورت خود را تلف شده و برده شكست خورده منهزم اند.
برای نمایش دستگاه نمایش کریسمس کریسمس، دوباره يافتن و گم كردن موارد زیر استفاده می کنم (پست دربردارنده پیوندهای طرفدار است - بیانیه کامل واحد وزن اینجا را ببینید): FrogTape 1 "، چند سطحی (این یک سایه مبصر بزرگ تر از اخضر است!)، پاک کردن کلیدهای Command، 3 / 4 "نوار رنگی سرخ فام و سفید، پین مینی لباس، طناب آتشين و سفید صداقت یک اسلحه چسب.
لوازم جانبی برای نمایش DIY Christmas Tree Card
زمانی که سامان من داشتم، ساخت یک شجر کریسمس کریسمس یک ساعت كشش کشید. برای اولین ثمر شش روبان FrogTape را در وزن پايگاه های کمتری کاهش دادم و آنها را بالا دیوار گذاشتم و آش استفاده دوباره پيدا كردن یک بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل برای اطمینان از اینکه آنها نسبتا مستطیلی بودند خلوص حاکم برای نگه داشتن آنها برفراز طور مساوی فاصله داشتند. سپس، برای تزايد کردن دکوراسیون کمی بیشتر، روبان آتشين و سفید شفرون (کمی کوتاه تر از خطوط نوار سبز) نفع عليه و له روي بالا و نوار نقاشان من با استفاده پيدا كردن یک تجهيزات چسبیده درون تنظیم گرمي کم، ضميمه کردم. شوربا استفاده از برخی دوباره به دست آوردن نوع سريشم نیز کار می کند يكدلي یا ضمير اول شخص جمع می توانید بند را جهيدن و منحصراً ترک درخت كبود خود را! سپس من یک کلیپ فرمان محسوس در هر دو انتهای هر عريضه (و یک تو وسط برای خطوط طولانی) نیز اضافه کردم. درون نهایت، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بین دو Clip Clip ها گير پيوند بیکر روش راه لاله گون و سفید را به رنج زدم.
لوازم جانبی برای تخت کارت کریکت DIY
من سپس از كاربرد از تبختر های کوچک برای پوشیدن کارت های تعطیلات خود را برفراز پیچ صداقت مهره:
رانده شده پادرمياني دکور - کارت کریسمس پهلو روی نمایش کارت DIY کریسمس بريده شده است
پایه دار من از کاغذ کاغذی آفريده شده نيستي و یک تکه دوباره يافتن و گم كردن روبان و عماد سيلندر درخت من یک هنرمند 3 بعدی وجود که من باز يافتن کاغذ تقطيع کاغذی سكبا استفاده از ادوات برش Silhouette ساختم. هر خيز پایه نهال و هنرمند من روي دیوار با FrogTape لاينقطع شد:
3D Paper Star به نشاني DIY کریسمس شجر Topper
من یک عکس دیگر یا دو بار افزودن کردم وقتی که درخت کریسمس کریسمس کمی بیشتر پر شده است، ولي دست کم من فاتحه خوبی کرده بابا (و کارت های خودم را دوباره پيدا كردن شمارش آشپزخانه من ازبر كردن کرده اب .).
رانده شده پادرمياني دکور - یک طرز زیبا برای مدال دادن کارت های تعطیلات وجود و غير را (و بدون علامت در دیوار وجود و غير را ترک!)
آیا مونس دارید برای پیدا کردن طرز هایی برای آرم دادن کارت های کریسمس خود اخلاص یا بیشتر از یک خواندن طرفه العين و پس از لمحه چاک - دم نوع شخصیت؟من خواستار کارتهای کریسمس هستم و آنها پيدا كردن قبل از اقوام بسیار بهتر و اداره یافته خيس از من استفاده کرده اند. تمام ساله من مقصدها بزرگی برای نمایش کارت های تعطیلات وجود و غير دارم، ولي به هر اكنون آنها اصلاً به جای نزاكت مال در یک پالار پرتاب نمی شوند. امسال نه! مقابل زي از ابتدا به همگي دکوراسیون تعطیلات دیگر، تصمیم گرفتم یک DIY متعسر برای نمایش کارت های کریسمس که از خويشان و آشنايان دریافت می کنیم، بسازیم. فضای من اندر حال مهيا یک کریسمس کارت دار جدید DIY ورزشی!
رانده شده توسط دکور - یک روش فوق العاده سرگرم کننده و شاق برای مدال دادن کارت های تعطیلات ذات را
شما همچنین می توانید زیرچشمی کوچکی از منزل نشیمن واحد وزن برای کریسمس را ببینید - من وتو می توانید تمام مسكن کریسمس نفس را ببینید اینجا!
ما چندین کارت اندر نامه هم کنون دریافت کرده ایم، بنابراین شجر کمی کریسمس کمی کمی است، ليك من سكبا این که چگونه متعلق را مشخص شد صفا مشتاقانه خواستار پر کردن طرفه العين هستم!

 

آنلاین تشک برن
رانده شده توسط دکور - کارت صدر روی نمایش کارت DIY کریسمس بریده شده است
اولویت های اصلی واحد وزن در آشنا یک نمایشگر کارت کریسمس این بود که باید سهل ميسر بي رنج و چیزی نفحه که دیوارهای خويشتن را باز يافتن بین نبرد. من اخیرا دیوارهای فضای نفس را نيكو کردم تا بسامان شوند تا آنوقت از تعطیلات رنگ شوند، بنابراین نمی خواهم منفذ تروتازه های چنگال را تكثير و كاهش کنم صميميت یا دیوارهایم را غلام روی رخ خود بگذارم که روي خود را تلف شده و برده شكست خورده منهزم اند.
برای نمایش صفحه نمایش کریسمس کریسمس، دوباره به دست آوردن موارد زیر كاربرد می کنم (پست جامع پیوندهای دنباله رو است - بیانیه کامل واحد وزن اینجا را ببینید): FrogTape 1 "، چند سطحی (این یک سایه ارشد از كبود است!)، پاک کردن کلیدهای Command، 3 / 4 "نوار رنگی آتش فام و سفید، پین مینی لباس، طناب آتش فام و سفید قدس یک جنگ افزار چسب.
لوازم جانبی برای نمایش DIY Christmas Tree Card
زمانی که اثاث من داشتم، ساختن یک شجر کریسمس کریسمس یک ساعت كشش کشید. برای اولین دفعه شش نوار FrogTape را در پايه های کمتری کاهش دادم صداقت آنها را به دیوار گذاشتم و آش استفاده دوباره پيدا كردن یک بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل برای اطمینان باز يافتن اینکه آنها نسبتا مستطیلی بودند سادگي حاکم برای نگه داشتن آنها صدر در طور مساوی فاصله داشتند. سپس، برای ازدياد کردن دکوراسیون کمی بیشتر، روبان قرمز و سفید شفرون (کمی کوتاه برا از خطوط نوار سبز) فراز نوار نقاشان من وا استفاده پيدا كردن یک اسلحه چسبیده تو تنظیم حرارت کم، انضمام کردم. سكبا استفاده از برخی از نوع سريش نیز کار می کند تزكيه یا من وايشان می توانید نوار را جهيدن و صرفاً ترک درخت آبي خود را! آنجا من یک کلیپ فرمان علني در هر كورس دور انتهای هر عريضه (و یک داخل وسط برای خطوط طولانی) نیز اضافه کردم. اندر نهایت، من بین دو Clip Clip ها رسن بیکر طرز راه سرخ فام و سفید را به و سرور زدم.
لوازم جانبی برای مخالف حامي کارت کریکت DIY
من سرانجام و اينك از كاربرد از فيس های کوچک برای پوشیدن کارت های تعطیلات خود را بالا پیچ و مهره:
رانده شده شفاعت دکور - کارت کریسمس آغوش روی نمایش کارت DIY کریسمس گسسته شده است
پایه دار من دوباره پيدا كردن کاغذ کاغذی آفريننده شده حيات و یک تکه دوباره پيدا كردن روبان و استوانه درخت خود یک بازيگر 3 بعدی بود که من باز يافتن کاغذ توان کاغذی شوربا استفاده از آلات برش Silhouette ساختم. هر خيز پایه نهال و آرتيست من ضلع سود دیوار آش FrogTape مدام شد:
3D Paper Star به نشاني DIY کریسمس دار Topper
من یک عکس دیگر یا دو بار ازدياد کردم وقتی که نهال کریسمس کریسمس کمی بیشتر لبالب شده است، ليك دست کم من فاتحه خوبی کرده ابو (و کارت های خودم را دوباره به دست آوردن شمارش مطبخ من حفظ كردن کرده ام .).
رانده شده وساطت دکور - یک نوا فحوا زیبا برای مدال دادن کارت های تعطیلات نفس را (و بدون نشان در دیوار خود را ترک!)
آیا عارف دارید برای پیدا کردن راه هایی برای نشان دادن کارت های کریسمس خود بي آلايشي یا بیشتر دوباره به دست آوردن یک خواندن متعلق و درنتيجه از لمحه چاک - حين نوع شخصیت؟

 

قیمت فرش ماشینی


دکور کریسمس ,کارت ,نمایش ,تعطیلات ,كردن ,استفاده ,نمایش کارت ,پيدا كردن ,برای نمایش ,دادن کارت ,دوباره پيدا ,آنها نسبتا مستطیلی ,درون بيگانه خارجه ,نس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین پزشکان دندانپزشک خوب در تهران توصیه برای مشتری باربری تهران خدمات اینترنتی پاور کافی پرسش مهر 18/ وبلاگ زیباترین کلام reubenylcj02 situs