پیکان با جلالی از ۱۰۰ امتیاز عبور کرد

  • پیکان با جلالی از ۱۰۰ امتیاز عبور کرد

    خبرگزاری فارس: به نقل از بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان، پیروزی مقابل سپیدرود رشت باعث شد پیکان در سومین فصل حضور مجید جلالی به عنوان سرمربی خود، صاحب یک رکورد جالب توجه شود. آنها در شصت و هشتمین مسابقه ای که جلالی در لیگ برتر به عنوان سرمربی پیکان روی نیمکت نشست، به طور رسمی از مرز 100 امتیاز عبور کردند.

    هرچند این اتفاق در بازی جنجالی هفته قبل پیکان مقابل نفت آبادان افتاده بود اما به دلیل نیمه تمام ماندن آن مسابقه و اعلام نشدن رسمی حکم کمیته انضباطی، رسمی شدن این اتفاق تا ثبت برد بعدی عقب افتاد و حالا با سه امتیاز بازی مقابل سپیدرود، پیکان با جلالی رسما از مرز 100 امتیاز گذشت.

    با در نظر گرفتن سه امتیاز بازی مقابل نفت آبادان، پیکان از 68 مسابقه با حضور جلالی صاحب 104 امتیاز شده و این امتیازات از 28 برد، 20 تساوی و 20 شکست به دست آمده است. پیکان در دو فصل و هشت هفته ای که جلالی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می بینید، 80 گل زده و 64 گل هم خورده و صاحب تفاضل 16+ است.

    در گرافیکی که برای همین اتفاق طراحی شده، اسامی تمام مربیان، بازیکنان و افرادی را می بینید که در این سه فصل این اتفاق ویژه را برای باشگاه پیکان رقم زده اند.

    پیکان در حال حاضر با 15 امتیاز از 8 مسابقه در رده چهارم رقابت های لیگ برتر قرار گرفته و شرایط ایده آلی در جدول رده بندی دارد.

 


تفریحات سالم4 پیکان ,امتیاز ,جلالی ,مسابقه ,عبور ,مقابل ,امتیاز عبور ,عنوان سرمربی ,بازی مقابل ,امتیاز بازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت خاص خرید اینترنتی دیجی شاپ | خریدی مطمئن و آسان موزیک فیلم دانلود کده تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد تاسیسات و اتوماسیون صنعتی