آیا می دانید ؟

باز مهر و مدرسه از راه رسید و دانش آموزان را روانه مدرسه های رنگارنگ کرد . شاید برای بعضی ها فقط معلم و کتاب نیاز های یادگیری هستند ولی تمامی وسایلی که در مدسه هستند و یا به مدرسه ربط دارند می توانند به ما آموزش دهند حتی اتوبوس زرد مدرسه ، شاید با خودتون مگه میشه !
چرا سرویس های مدرسه اغلب زرد رنگ هستند ؟
اگر تو کارتون ها دیده باشید و یا حتی تو برخی از فیلم های خارجی ،اتوبوس های مدرسه همگی زرد رنگ می باشد ، اما علت یکدست بودن رنگ اتوبوس های مدرسه چیست ؟
اسم اصلی رنگ این اتوبوس ها " اتوبوس های کروم رنگ " می باشد و دلیل انتخاب این رنگ به علت ایمنی است ، چرا که مردم سایه رنگ روشن را زودتر از هر رنگ دیگری می بینند .
و آیا می دانید که اولین سرویس های مدرسه ، واگن های اسب سواری بود که تحت مالکیت خود مدرسه ها بود .

دلیل زرد بودن اتوبوس ها

 

تدریس خصوصی زمانی شیرین میشود که تخته سیاه هم باشد ، تخته ایی مه تقریبا همه ی بچه های دهه 60 و 70 با آن خاطره دارند ، چقدر درباره تخته سیاه می دونید؟
مخترع تخته سیاه 
در سال 1800 میلادی جیمز پیلان مدیر دبیرستان شهر ادینبورگ در اسکاتلند زمانی که می خواست به دانش آموزان بر روی تخته های چوبی جغرافیا یاد بدهد(تدریس خصوصی جغرافیا) ، زمانی که تخته را بر روی دیوار آویزان کرد ناگهان ایده تخته سیاه به ذهنش رسید ، آقای جورج بارون معلم ریاضی مدرسه که تدریس خصوصی ریاضی هم انجام میداد این ایده را در سال 1801 با خود به آمریکا برد ، او در یک مکان نظامی بر روی تخته سیاه ریاضی را تدریس می کرد با این کار او در سراسر آمریکا مشهور شد و این ایده در بین معلمان محبوب شد . خیلی زود پس از آن خط تولید تخته سیاه در شهر های آمریکا شروع به کار کرد و با کمک توسعه راه آهن به سراسر آمریکا عرضه شد. و تا 200 سال تخته سیاه جز جدا نشدنی مدارس ایالات متحده بود .


ostadsalam2 تخته ,مدرسه ,سیاه ,آمریکا ,تدریس ,اتوبوس ,تخته سیاه ,تدریس خصوصی ,سراسر آمریکا ,دانش آموزان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Ericair2sbj3k Situs همه چی موجوده هر چی که بخوای تخفیف استخر IranSanOnline News and Style and Download 104 نارنجـدونه دانلود M.u.s.i.c 99