دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت 

در مکان هایی که امکان سرقت و یا حتی انفجار وجود دارد کار عاقلانه تر این است که دوربین مداربسته مقاوم تری تهیه شود دوربین هایی که در مقابل هر حادثه ای دوام بیاورد دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت دوربینی است که تمام قابلیت های گفته شده در بالا را دارد .

دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت

و اما در مورد مکان هایی که بسیار پر خطر میباشند مانند پتروشیمی ها یا محیط های نظامی و امنیتی ما نیاز به سیستمی فوق قوی داریم تا بتواند بدترین اتفاقات ممکن را تاب بیاورد و بدون مشکل به کار خود ادامه دهد، در چند سال اخیر دوربین های مدار بسته ای با فناوری بسیار قوی به بازار آمده است که در برابر انفجار و آتش سوزی نیز مقاوم بوده و برای این محیط نیز مناسب میباشد.

دوربین های ضد انفجار برای موقعیت های مکانی بسیار پر خطر و ناملایم استفاده میشود و همچنین مکان هایی که بالقوه در معرض خطر انفجار قرار دارند.  این مکان ها شامل معادن ،کارخانه ها و … می باشند . این دوربین ها برای دوام بسیار بالا و ستبر و تنومند بودنشان که در برابر آتش و انفجار( ناشی از نشت گاز یا انفجار دینامیت یا فاکتورهای دیگر که منجر به انفجار میشوند ) بسیار مقاومند شناخته شده اند . همچنین بسیاری از این سازمان ها و ساختمان ها نزدیک اقیانوس ها بنا شده اند بنابراین این دوربین ها باید نسبت به زنگ زدگی و تغییرات آب و هوا مقاوم باشند . دوربین های ضد انفجار معمولا در نوع ارتباط ، لوله ها و مواد مزبوط برای نصب خاص هستند و از مواد ضد آتش استفاده میکنند و در عوض اگر انفجاری صورت گرفت و سیم رایط دوربین در آتش افتاد ، سیم ها باید از موادی ساخته شده باشند که دود سمی از خود منتشر نکنند و تا حد ممکن غیر قابل اشتعال باشند .

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس همه ساله برگزار شده و مهم ترین نمایشگاه پلیس به شمار می رود این نمایشگاه هر سال در مصلی بزرگ امام خمینی در تهران و در فصل پاییز بازگشایی می شود , لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایپاس با هدف تهیه ی اقلام مورد نیاز نیروی انتظامی اعم از تجهیزات کنترل ترافیک مانند انواع دوربین های مداربسته , وسایل نقلیه ی امنیتی و امدادی و اقدام به برگزاری این نمایشگاه می نمایند .


سوله سازی دوربین ,انفجار ,مداربسته ,نمایشگاه ,باشند ,هایی ,دوربین مداربسته ,نمایشگاه ایپاس ,مکان هایی ,کنندگان نمایشگاه ,لیست شرکت ,کنندگان نمایشگاه ایپ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بتن ریزی کف اخبار تعطیلی مدارس | آیا فردا تعطیل است ؟ نماوا کلیپ 10 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. Decor وب کورد اجناس فوق العاده متحد ریکوردز | Allie Records Androoomeda ☆ Karen Studio | استودیوی کارن ☆