کارکرد سیستم تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته 

برای اینکه تمامی حرکات و فعالیت ها در یک محیط زیر نظر گرفته شود لازم است دوربین مداربسته مجهز به قابلیت تشخیص حرکت باشد , توسط این قابلیت دوربین مدار بسته می تواند حرکات مشکوک افراد را تشخیص و زیر نظر بگیرد .

کارکرد سیستم تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته 

یکی از قابلیت ها در دوربین های مداربسته تشخیص حرکت است ,این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا هر گونه فعالیتی را زیر نظر گرفته و حرکت اشیا و افراد توسط دوربین مداربسته تشخیص داده شوند .

دوربین های مداربسته ای که با تکنولوژی روز دنیا عجین شده اند قطعا این قابلیت را دارند چرا که قابلیتی مهم و کاربردی در دوربین های مداربسته محسوب می شود, تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته را در قسمت تنظیمات دوربین فعال کرده و زین پس حرکت افراد است که در تصاویر و ویدیو ها شناسایی می شود .

یک کاربر می تواند تعداد زیادی دوربین مداربسته را با این قابلیت زیر نظر بگیرد چرا که تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته موجب می شود تا دوربین تنها به هنگام مشاهده موارد مشکوک اقدام به ثبت و ضبط تصاویر نماید در حالت عادی کاربر می تواند مطمئن باشد که هیچ مورد مشکوکی رخ نداده و با خیال راحت با دیگر امور خود بپردازد .

بدون قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته یک کاربر عملا نمی تواند بیش از یک یا دو مانیتور را کنترل کند , زل زدن به صفحه مانیتور برای طولانی مدت سبب خستگی چشم ها شده و همین هم گاهی موجب بی دقتی هایی می شود از این رو با این قابلیت کاربر تنها موارد مشکوک را مشاهده و دنبال می کند بدون اینکه رویداد مشکوک و مهمی از دید کاربر پنهان بماند .

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته

وقایعی که در حیطه دید دوربین مداربسته های مداربسته مجهز به قابلیت تشخیص حرکت رخ می دهد به سرعت بر روی مانیتور نمایش داده شده و آژیر هشدار هم کاربر را از این مساله آگاه می کند به این ترتیب هیچ اتفاق و مورد مشکوکی نیست که قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته قادر به تمییز و درک آن نباشد .


سوله سازی دوربین ,تشخیص ,قابلیت ,مداربسته ,مدار ,کاربر ,تشخیص حرکت ,دوربین مدار ,مدار بسته ,دوربین مداربسته ,قابلیت تشخیص ,کارکرد سیستم تشخیص منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قزوین درس زنگ اخر اطلاعات جامع و تخصصی موبایل های هوشمند قفس رشته مدیریت صنعتی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان جزوه سرا دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود فیلم و سریال,برف مدیا