در دنیای هک همه کالی لینوکس را یک سیستم برای تست نفوذ و هک می شناسند که امروز به برخی از کاربرد های این نوع از سیستم ها می پردازیم:

1-metasploit:

متااسپلویت یک فریم ورک متن باز است که همه کسانی که با کالی لینوکس آشنا هستند حتما با آن کار کرده و آشنا هستند. این برنامه کاربردی با اکسپلویت های بی شمار و پرکاربردی که دارد هر نوع تست نفوذی را ساپورت می کند علاوه بر آن شما می توانید اکسپلویت های دلخواه خود را ایجاد کنید.

2- beef xss framework:

این برنامه نیز مانند متااسپلویت دارای اکسپلویت های فراوانی بوده که هرکدام کارایی خود را دارد.از این برنامه برای حملات فیشینک نیز استفاده می شود و یا ساخت یک صفحه جعلی.

3-sqlmap:

کسانی که با باگ sql آشنا هستند با این برنامه نیز آشنایی زیادی دارند.با استفاده از این برنامه می توان به یک سایت رخنه کرد و آن را در اختیار گرفت.این برنامه با دریافت tables و columns نام کاربری ادمین و همچنین رمز آن را پیدا می کند البته در بیشتر موارد رمز گذاری شده اند که با هش کت می توان رمز آن ها را هش کرد.

4-zenmap:

این برنامه برای آنالیز ای پی ها و سایت ها طراحی شده است با استفاده از این برنامه می توان پورت های باز یک تارگت را مورد بررسی قرارداد البته به جز این کارایی های فراوان دیگری نیز دارد.

5-crunch:

این ابزار فقط برای تولید انواع پسورد لیست ها ساخته شده است و کارایی های فراوانی نیز دارد.با استفاده از این برنامه می توانید هر نوع پسورد لیستی تولید کنید فقط کافیست تعداد حرف ها و رقم ها و نوع آن ها را مشخص کنید.


تیم زیرزمینی اشرار برنامه ,استفاده ,توان ,کارایی ,اکسپلویت ,آشنا ,کالی لینوکس ,آشنا هستند ,برنامه برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بروزترین وبسایت در رزبلاگ Kali linux Zendeginameh انواع ساعت مچی در سایت ما send auto post in weblogs بیا تو موزیک بزرگترین سایت موزیک ایران خسته دل .......آشفته گروه فنی و کاردانش کامپیوتر مبارکه