مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سن 8 سالگی با فیلم عروسک ها در سال 68 در کنار مادرش شروع کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش ایفای نقش کرد و هم اکنون یکی از بازیگران موفق و محبوب به شمار می آید. همچنین او در حال حاظر به عنوان یکی از بهترین نوازنده های خانم پیانو به حساب می آید.

علت جدایی پدر و مادرش

پدر و مادر مهراوه شریفی نیا سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخص دیگری بنام محمد کریمی ازدواج کرده است. مهراوه و خواهر کوچکترش ملیکا شریفی نیا بعد از اینکه پدر و مادرش از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی خود ادامه داده اند.

مهراوه شریفی نیا و پدرش ، مهراوه شریفی نیا و مادرش ، مهراوه شریفی نیا و خواهرش

مهراوه شریفی نیا در کنار پدر ، مادر و خواهرش ملیکا

دلیل ازدواج نکردن

مهراوه شریفی نیا مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است. البته خواهر کوچکتر او در سال 1368 وقتی 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان که مهندس صنایع می باشد ازدواج کرده است.

در برنامه دورهمی ، مهران مدیری از خانم شریفی نیا پرسید که ازدواج کردید؟ کسی نمیگیره شما رو؟ او در پاسخ با خنده گفت که شوهر گیر نمیاد! مدیری مجدد سوال کرد که تو همین ماه 35 ساله می شوید جرا ازدواج نمی کنی؟ خانم مهراوه در پاسخ با خنده گفت : شوهر خوب پیدا نمیشه! مدیری مجداً پرسید شوهر خوب به کی میگن؟ مهراوه شریفی نیا گفت : راستش اینقدر درگیر کار بودم که تا حالا بهش فکر نکردم.

شایعه ازدواج با پوریا پورسرخ

در مورد افراد مشهور همیشه شایعاتی در مورد زندگی خصوصی آن ها ساخته می شود. در مورد مهراوه شریفی نیا هم اخیراً شایعه شده بود که او با پوریا پورسرخ ازدواج کرده است که این خبر با واکنش هر دو نفر مواجه شد. آقای پورسرخ می گوید که کیما (مهراوه) مثل خواهرش است.

مهراوه شریفی نیا و مادرش ، ع مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در کنار مادرش آزیتا حاجیان

ماجرای پخش شدن عکس های خصوصی اش

چندی پیش تعدادی از عکس های خصوصی مهراوه شریفی نیا در فضای مجازی پخش شده بود که این عکس ها موجب شد شایعاتی در مورد اینکه خانم شریفی نیا کشف حجاب کرده است برای این بازیگر رخ بدهید. طبقه گفته خودش قضییه از این قرار بود که عکس های شخصی او مورد سرقت قرار گرفته و پس از دستکاری با فتوشاب در فضای مجازی پخش شده است.

مهراوه شریفی نیا با انتشار پستی در صفحه شخصی اش به این شایعه ها واکنش نشان داد او گفت : چه فرقی می کند سرقت مسلحانه از بانک یا دستبرد زدن به عکس ها و فایل های شخصی یک نفر و دستکاری کردن آن ها. صفحه اینستاگرام باعث شده است من بخش هایی از زندگی ام را با شما شریک شوم اما همیشه در همه تصاویر عمومی ، قوانین ، اعتقادات و شئونات خودم و جامعه را در نظر گرفته ام.

متاسفانه حدود 6 سال پیش شخصی تعدادی از عکس های کاملا خصوصی من را در اینترنت پخش کرد و افراد دیگری هم با دستکاری کردن این عکس ها به این فضا دامن زدند. من در آن زمان سکوت کردم تا حاشیه ای ایجاد نشود. اما آن شخص بیمار و کسانی که عکس ها را پخش کردند حسابشان با خدا است که بر همه ما آگاه و ناظر است.

اینکه از واژه کشف حجاب استفاده می شود باعث تعجب من است استفاده از واژه کشف حجاب برای عکس های خصوصی من که بدون خواست و رضایت من منتشر شده است درست و عادلانه نیست. کاش بیشتر مواظب قضاوت هامون باشیم.


سایت جالب و شگفت انگیر مهراوه ,شریفی ,ازدواج ,مادرش ,مورد ,خصوصی ,مهراوه شریفی ,ازدواج کرده ,دستکاری کردن ,فضای مجازی ,خانم شریفی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ماشینهای اداری هدیه دریا برگزاری جشن تولد | تشریفات و خدمات مجالس تولد پدافند غیرعامل نقش رونق تولید در مقاومت شیپور داراب باگ عصر پادشاهان موسسه سینمایی نگاتیو کلینیک جدید دندانپزشکی تهران دانلود تحقیق