در اوایل ماه جاری، رهبران در درمان اختلالات مرتبط با وزن و روانپزشکی در تلاش برای بهبود بخشیدن به چاقی (CORE، LLC) پیوستندمركز روانشناسی بینایی و متخصص بیماریهای كاهش وزن، ویلیام سیگانك MD، CORE را برای كمك به افراد از دست دادن وزن تشکیل داده اند.

مرکز مشاوره 

به گفته دکتر Ciganek، "هر کس می داند که وزن، نتیجه مصرف کالری و کالری استچیزی که آنها نمی دانند این است که تنها سه عامل تعیین کننده رفتار خوردن و فعالیت است." با استفاده از دارو و ذهن برای کاهش وزن، CORE اهداف زیست شناختی، روحی و اجتماعی در کنار خوردن و ورزش را هدف قرار می دهدعلمی، CORE یک مرکز درمان بیوپسیوشیوسیال برای کاهش وزن است.

داستان های مربوطه

·         آیا مشوق های مالی باعث کاهش وزن می شود؟

·         مطالعه نشان می دهد ایمنی قلبی عروقی از داروهای کاهش وزن است

·         های کاهش وزن Lorcaserin دارای خطر کم قلبی عروقی هستند

"زیست شناسی" در روان شناسی زیستی شامل متابولیسم، میزان جذب چربی، اشتها و حتی اضطراب و افسردگی استهمه تاثیرات زیادی بر روی وزن دارندتیم درمان چند رشته ای در CORE با استفاده از داروهای تجویزی یا سایر مداخلات پزشکی یا هر دو، بسته به نوع بیمار، زیست شناسی را تغییر می دهد.

"روانشناسی" در زیست روان اجتماعی می تواند یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده وزن باشد. CORE با استفاده از روانشناسی برای کمک به شرکت کنندگان مجددا مغز خود را به تفکر متفاوت در مورد غذا و ورزشیک عنصر مهم روانشناختی کاهش وزن، انگیزه است. CORE ابزارهایی را برای ارائه انگیزه برای یافتن بیماران فراهم می کند، بنابراین بیماران مجبور نیستند آن را به تنهایی ایجاد کنندعلاوه بر این، روانشناسانی که در وزن به وزن کمک می کنند، بیماران دلیلی عاطفی در خوردن آنها را درک می کننداکثر مردم درباره تغذیه و ورزش زیاد می دانندچیزی که آنها نمی دانند این است که چرا آنها بیش از حد ورزش می کنند و یا کمتر ورزش می کنند.

"اجتماعی" در جامعه بیوپسیو سومین عامل تعیین کننده رفتارهای خوردن و فعالیت استبه گفته دکتر Ciganek، "استرس ناشی از خانواده، زندگی و کار، یکی از مهمترین مشاجرات برای پرخوری است". همه برنامه های CORE به علل اجتماعی افزایش وزن اشاره می کنند. CORE گزینه های مختلف درمان برای هر دو گروه و افراد را در طول شب و تعطیلات آخر هفته ارائه می دهد تا مردم در طول زندگی روزمره بتوانند از درمان های شدید لذت ببرند.

CORE علاوه بر پزشکی و روانشناسی، خدمات تناسب اندام و تغذیه ای مانند برنامه های کار و منوهای سفارشی برای فرد را ارائه می دهد تا آنها بهتر شوند. Ciganek می گوید: "وقتی ابزار برای تغییر مناسب تر است، آنها آسان تر از استفاده می شوند، بنابراین مردم تمایل دارند با آنها بمانند. وقتی می خواهید بهتر غذا بخورید، با یک متخصص تغذیه م کنید. برای تغییر رفتار، به کارشناس رفتار انسان بروید. CORE تمام این منابع را زیر یک سقف قرار می دهد. "


بهترین مشاور core ,کاهش ,درمان ,ورزش ,وزن، ,خوردن ,تعیین کننده ,برای کاهش ,قلبی عروقی ,زیست شناسی ,برای تغییر ,عامل تعیین کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جملات و پیامهای زیبا برای صبح و مناسبت‌ها جامع ترین سایت صدا ها سفارش کیک funh (سایت تفریحی سرگرمی و دانلود) فروشگاه پژوهشی عجایب سایت تفریحی و سرگرمی لوکال فست وان موزیک | دانلود آهنگ جدید