دانلود فیلم Annihilation دوبله فارسی

دانلود فیلم Annihilation 2018 دوبله فارسی

دانلود فیلم نابودی 2018 دوبله فارسی

فیلم سینمایی نابودی Annihilation 2018 ، فیلمی در سبک اکشن، ماجراجویانه و علمی تخیلی کارگردانی شده توسط الکس گارلند می باشد که 23 فوریه 2018 از ایالات متحده وارد بازار فیلم و دی سی شد.

نویسنده فیلم که خود کارگردان یعنی الکس گارلند است، این فیلم را از یک رمانی با همین اسم الگوبرداری کرده است. این فیلم کمتر از انچه انتظار می رفت داشت و از بازیگران مطرح فیلم می توانیم به ناتالیه پورتمان، جنیفر جیسون لیگ و دسسا دومبسون اشاره نمائیم.

 

  • • داستان فیلم نابودی 2018 :

یک گروه به منطقه در خطر زیست محیطی می روند و همگی بجز یک نفر جانشان را از دست می دهند، آن یک نفر هم به شدت مصدوم است و نیاز به کمک مبرم دارد، حال گروه دیگری وارد منطقه می شوند تا جان وی را نجات دهند ولی از آنچه در آینده شومشان می خواهد اتفاق بیفتد ناآگاهند.

» مدت زمان نمایش: 2h

» محصول: 2018 کشور ایالات متحده

» زبان: Dub Persian + Sub persian


TayneVideo | دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها فیلم ,دانلود ,نابودی ,annihilation ,دوبله ,فارسی ,دانلود فیلم ,دوبله فارسی ,annihilation 2018 ,فیلم annihilation ,الکس گارلند ,2018 دوبله فارسی ,دوبله فارسی دانلود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده آشپزباشی jazlync8whau0x Love شانه ضد شپش ناخنک دار خانواده موفق ایرانی باشگاه فرهنگی ورزشی وحدت گوگان روغن موتور مباحث اي تي و هوش مصنوعی