آموزش گل آرایی

امروزه هنر گل آرایی را می توان یکی از پرسود ترین هنر هایی دانست که می توان به یادگیری آن مشغول شد .


مخصوصا با توجه به وضعیت نابسمان اقتصاد کشورمان ، بسیاری از علاقه مندان به این هنر قصد دارند تا با یادگیری این هنر زیبا به توانند در خارج از کشور این فعالیت را دنبال کنند و کسب و کار خودشان را در آن سوی مرز ها داشته باشند .


جالب است بدانید در اکثر کشور های اروپایی هنر گل آرایی جزو هنر های گران قیمت و پولساز است  و به گل به عنوان کالایی لاکچری و گران قیمت نگاه می کنند کما اینکه برای گل آرا ها احترام خاصی قائل اند .


پس زمان را غنیمت شمارید و هر چه زود تر به یادگیری این هنر پر احساس بپردازید .


بیشتر بدانیم ؟


هنر گل آرایی : هنری که در آن هنرجویان با تکنیک های ترکیب گل و شاخه و برگ آشنا می شوند تا بتوانند در نهایت ، آثارهنری زیبایی را خلق کنند .

 

 

آموزشگاه گل آرایی


موسسه بوی گل مفتخر است به عنوان اولین آموزشگاه گل آرایی کشور که به شکل آکادمیک این هنر را زیبا را آموزش دهد و در بستری حرفه ای هنرجویان را آماده یادگیری این هنر زیبا کنند .

آموزش گل آرایی را شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن با شرکت در دوره گل ی ، فرا بگیرید . در این دوره هنرجویان با یادگیری شاخه های مهم گل آرایی از جمله سبد گل ، دسته گل ، باکس گل ، تاج گل ، دسته گل عروس و ماشین عروس آشنا می شوند و می توانند نسبت به افتتاح مغازه گل ی خود اقدام کنند .

 

لازم به ذکر است تمامی دوره های این آموزشگاه دارای مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای است تا هنرجویان بتوانند نسبت به کسب مدرک بین المللی گل آرایی نیز اقدام کنند .

 

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آموزشگاه بوی گل سری بزنید .


گل آرایی آرایی ,یادگیری ,هنرجویان ,آموزش ,آموزشگاه ,دوره ,اقدام کنند ,گران قیمت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه کولر گازی در بانه دانلود سرا زوم مگ حصار نوین الماس برای آقای الف فیلم زاده | فیلم | سریال | آهنگ Zachariah5wnr Website هیت فایل ساخت و قیمت اسکلت فلزی | گروه صنعتی آونگ