دارت سوزنی سایز 17

تخته دارت سوزنی سایز 17 اینچ برای کسانی تولید شده که به دنبال یک مجموعه مناسب برای انجام تفریحی ورزش دارت هستند. این تخته دارت دارای دو روی متفاوت بوده که امکان بازی بر اساس سلیقه شخصی شما را فراهم می‌کند. در کنار تخته دارت، 6 عدد سوزن در دو رنگ نیز عرضه شده است تا بازیکنان بتوانند به سادگی دارت‌های خود در زمان بازی را تشخیص دهند. تنه و پر این سوزن‌ها از جنس پلاستیک بوده و به همین دلیل در زمان برخورد با زمین نمی‌شکنند. برای نصب این محصول تنها به یک میخ و یا پیچ بر روی دیوار نیاز بوده و می‌توان به سادگی از آن در هر محیطی استفاده کرد. البته اگر قصد انجام بازی دارت در داخل منزل را دارید، بهتر است بر روی دیوار یک لایه محافظ از قبیل ورقه‌های چوبی و یا یونولیت استفاده کنید تا اگر سوزن پرتاب شده به هدف برخورد نکرد، بر روی دیوار اثری به جا نگذارد. تخته دارت پرو اسپرتز سایز 17 اینچ یک مجموعه مناسب و ساده برای تمرین و لذت بردن از ورزش دارت در کنار دوستان و خانواده است.

فضاي درنظر گرفته شده براي دارت يك فضاي بسيار جزئي است. تخته دارت را در مكان دقيق و استاندارد آن نصب كنيد و در مكان صحيح از آن بايستيد. دارت انواع مختلفی دارد و هر كس مي تواند دارتي كه مورد علاقه اش است و يا استفاده از آن راحت تر است را تهيه كند.اما دارت سوزنی 17 اینچ در اندازه ی استاندارد جهانی تهیه شده تا همه ی رنج های سنی مختلف از کودکان تا پیر و جوان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ویژگی های کلی:

  • امکان استفاده ازهر دوسمت صفحه سیبل
  • صفحه سیبل فومی
  • دارای 6 دارت نوک تیز دورنگ
  • صفحه مدرج مطابق با بازی های رسمی

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه به قوانین این بازی بپردازیم هر بازیکن در هر نوبت بازی اجازه دارد سه دارت پرتاب کند؛ بسته به حلقه‌ای که دارت در هر پرتاب با آن اصابت می‌کند، امتیاز بازی‌کننده محسابه می‌شود؛ هم‌چنین در صورتی که دارت پس از برخورد از روی صفحه‌ی امتیاز بیافتد، ‌امتیازی به آن پرتاب تعلق نمی‌گیرد. با تدوین قانون‌های اولیه‌ی بازی، برای نحوه‌ی پرتاب دارت هم سبک‌ها و الگوهای مشترک اما نه لزوما اجباری درنظر گرفته شد که بازی‌کنان می‌توانستند با استفاده از آن‌ها پرتاب‌های بهتری داشته باشند بازیکنان حرفه‌ای دارت را به‌صورتی که احساس راحتی بیش‌تری داشته باشند در دست می‌گیرند؛ هم‌چنین بازیکنان راست دست، پای راست‌شان و بازیکنان چپ دست، پای چپ‌شان را جلو‌تر گذاشته و روی پای مخالف تکیه می‌دهند. برای پرتاب دارت نیازی به قدرت و سرعت زیاد نیست و آن‌چه بیش از هرچیز اهمیت دارد دقت و تکنیک ‌پرتاب‌کننده است.

مشخصات فیزیکی :

وزنوزن سیبل: 1500 گرم وزن دارت : 8 گرم ابعاد 42� 42 سانتی‌متر

مشخصات سیبل :

شعاع پرتاب2.3متر بیشترین امتیاز20

مشخصات دارت :

نوع دارتسوزنی جنس پرپلاستیک تعداد6

قیمت این محصول 38000 تومان

 



قیمت : 38,000  تومان
 پستی

گاه اینترنتی جامع دارت ,استفاده ,پرتاب ,بازی ,تخته ,سیبل ,دارت سوزنی ,تخته دارت ,سوزنی سایز ,پرتاب دارت ,داشته باشند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

..::ایستگاه دانلود مداحی ذاکرین کرمان..::*سایت مداحان مطرح استان کرمان* ارت مکرس نکته ها و مفاهیم درسهایی ازشیمی پایه خبرستان 24 آموزش نوشتن و خواندن زبان بلوچی کتاب گیاهان مای 98 موزیک|متن آهنگ های ایرانی و خارجی ???? سپیدار ???? خبرنگار پارسی