نظرات: 0

 

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای سنگ های ظریف و قیمتی ساختمانی هر عدد پیچ رولپلاک 1000 تومان است و برای سنگ های تیشه ای یا معمولی هر عدد پیچ و رولپلاک  850 تومان است. توجه داشته باشید که این قیمت پایه است و ممکن بسته به شرایط خاص کار در ارتفاع این قیمت تغییر کند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان قیمت مشخصی ندارد و قیمتهای پیچ رول پلاک بستگی به عوامل زیر بستگی دارد

 نوع سنگ نما و حالت تخریب شده سنگ اجرا شده ، نمای مذکور و متریال مصرفی ، قیمتهای پیچ رول پلاک نما بستگی به کوچکی ساختمان دارد که دراین جا قیمت چکی و توافقی با کارفرما انجام میشود.
قیمت پیچ رول پلاک نما ؟ اگر نمای ارتفاع و بر و وسعت زیاد با ارتفاع زیاد باشد قیمت بصورت دانه ای انجام میشود.
نوع سنگ ؟ مثلا یک نوع سنگ گرانیت بسیار محکم میباشد و از نظر وزن از همه نوع سنگهای دیگر سنگینتر میباشد.
درحین انجام کار فشار شدید به دریل وارد نموده و شکستن مته های الماسه در این نوع نما بالا میباشد یه قیمت چند درصدی بالاتر از بقیه سنگها میباشد
نوع طرح نما عوامل مهم در قیمت میباشد .مثلا نمای مورد نظر اگر برجستگی زیادتر داشته باشه و قطر آنها  ۵سانت و۷سانت و۱۰سانت باشد وقت و زمان بیشتری میبرد و احتمال ریزش این نوع طرحها در نماها بیشتر است و خطرات ناشی از احتمال وقوع حادثه ۹۹درصد میباشد و قیمت چند درصدی با سایر نوع طرحهای نما بشتر میباشد.
نوع خسارت و تخریب ریزشهای سنگ نمای مورد نظر
بعضی از نما به هر علتی یا با نوع متریال مصرفی بکار رفته در نما و یا تنظیم نسبت سیمان و ماسه و یا نسبت گرما و سرما و ارزانی نوع سنگ (چینی و مصنوعی و سرامیکی) و یا ارزانی بیش از حد اجرای نما توسط پیمانکار به بنا ،و چون اجرا کننده برای اینکه پروژه باصرفه باشه و ضرر نبینه سنگ نما رو با چسب و سرعت بالا جمع میکنه این عوامل در  اجرای کار و تخریب زود هنگام نما بستگی به سزایی دارند.
قیمت پیچ رول پلاک با متریال مصرفی؟
دراین نوع از اجرای کار   پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران قیمتهای متریال برای پیچ رول پلاک متفاوت میباشد متریال از نوع پیچ رول پلاک با مارکها و قیمت های گران و ارزان بسیاری در بازار مواجه میشوید .
که آیا پیچ واقعا مقاوم است زنگ نمی زند کج نمیشود و توانایی تحمل وزن سنگ نما را در دراز مدت دارد این سوالات رایج یک کارفرما میباشد که ما پاسخگوی ذهن شما هستیم و از متریال عالی وبا کیفیت استفاده خواهیم کرد.
در کل عوامل فوق نقش مهمی در قیمت های کار پیچ و رولپلاک نما بدون داربست دارند.
فاصله استاندارد هرپیچ در نما ۲۵ تا ۴۰سانتی متر میباشد و اندازه عمق سوراخ به مهارت و تجربه طناب باز دارد که مته خود را با سایز پیچ  مطابقت میدهد.
و قیمتهای پیچ تعداد بالا بصورت عددی و هر دانه پیچ به قیمت پایین  ۹۰۰تا ۱۵۰۰متغییر میباشد ساختمان های کوچک را بررسی میکنیم و  قیمت به صورت توافقی میباشد

جهت مشاوره و خدمات پیچ و رولپلاک نما با شماره های زیر تماس بگیرید

خسروی: ۰۹۱۲۹۳۱۴۲۶۴     ۰۹۳۵۱۶۳۰۵۳۰


almassite قیمت ,میباشد ,رولپلاک ,متریال ,پلاک ,نمای ,نمای مورد ,بدون داربست ,انجام میشود ,متریال مصرفی ,نمای ساختمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش فلزیاب شیراز آپشن خودرو | دنیای آپشن مجله اینترنتی رز فان سایت سبک زندگی ایران فیلم آپدیت رایگان آنتی ویروس NOD32 پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان