Shaft House / Urbanscape Architects, © Borxu Design

معماران
    معماران Urbanscape
    محل
    تورنتو، کانادا
    معماران برجسته
    علی ملک
    حوزه
    140.0 متر مربع
    سال پروژه
    2010
    عکس ها
    طراحی Borxu
    سازندگان
    CIOT

    مشخصات بیشتر

شرح متن ارائه شده توسط معماران. شفت خانه پروژه ای است برای بازسازی شهری و جوان سازی زیبایی شناسی از طریق استراتژی های ساخت کم هزینه. با این وجود، در مقایسه با محیط اطراف آن، با استفاده مناسب از مواد و تکنیک های ساخت و ساز، به راحتی در استتار محله قرار می گیرد.
این خانه بین بومی و معاصر مذاکره می کند. پلان ویلایی شفت خانه با هدف ایجاد یک طرح مسکن اقتصادی کارآمد، پایدار و پاسخگو از طریق عملکرد و نوآوری به رسمیت می شناسد.

ساختار خانه در اطراف یک محور مرکزی، که به تمام سطوح خانه باز است و با پنجره های پنجره ای و پنجره ای روشن، چرخش می کند. این اجازه می دهد تا تهویه طبیعی و حداکثر گردش هوا. از طریق این روش، این پروژه گسترده 16 فوت موفق به نوآوری در پیچیدگی رسمی و پیکربندی فضایی خود در حالی که احترام به تمام قوانین شهرستان. مواد موردپلان ویلایی  استفاده (فولاد زنگ زده، آلومینیوم و چوب بدون رطوبت) پایدار تر از آنچه که به طور سنتی استفاده می شود (آجری، زغال اخته، و سنگ، و غیره). با گذشت سن ساختن، این مواد آلی با آن همراه است و خانه در نهایت به زبان بومی خلاقیت از خانه های همسایه. این مواد همچنین از طریق حفظ شرایط روشنایی ایده آل و شرایط گرم شدن، کارایی و پایداری را فراهم می کنند. باز بودن نمای جنوبی، امکان جذب نور مطلوب در طول روز را فراهم می آورد، در حالیکه اجرای فولاد زنگ زده در نمای ساختمان شمالی به منظور دوختن شرایط آب و هوایی داخلی (گرما)، و به طور همزمان جلوگیری از انتشار صدا بیش از حد از خیابان در داخل کشور.

پلان ویلایی جنبه نوآورانه و اقتصادی این پروژه برای پاسخگویی به نیاز و نگرانی مشتری ما مطابقت داشت. فوریت احیای زیستی از طریق افزایش آگاهی اجتماعی و انتظارات شهری تأکید شده است و در این زمان، این روند دوباره شهری سازی، "حرفه ی جوان" را تشویق و جذب می کند و گسترش فرصت های اجتماعی-اقتصادی را گسترش می دهد.

 


archfile خانه ,طریق ,مواد ,معماران ,شرایط ,پنجره ,پلان ویلایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت موسسه علمی آموزشی حرف آخر ( مشاور آقاجانی ) تخفیف ویژه فقط برای امروز ایده های هنری|مجله هنر و خلاقیت سامانه هوشمند حسابداری ایران گوسفند زنده به یاد خودم همای بی قرینه دانستنی های علمی آموزشی خبری تفریحی انقلاب ایران اسلامی