چلسی آماده مذاکره با داوید لوییز برای تمدید قرارداد

سایت رسمی فوتبالی - رسانه های انگلیسی خبر داده اند که چلسی آماده است تا مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با داوید لوییز آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، لوییز که در زمان حضور آنتونیو ته در چلسی چندان موفق نبود، حالا تبدیل به بازیکن ثابت تیم مائوریزیو ساری شده و در پیروزی 4 - 1 برابر کاردیف نیز 90 دقیقه در زمین حضور داشت. با وجود مشکلات دفاعی چلسی از زمان حضور ساری و پیاده سازی سبک جدیدش، لوییز موفق شده به خوبی خود را با شرایط سازگار کند. قرارداد فعلی داوید لوییز تابستان آینده به پایان می رسد و او بازیکن آزاد می شود. اما سان خبر داده که تیم لندنی آماده است تا ت های خود درباره عدم تمدید قرارداد با بازیکنان بالای 30 سال را با پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله به این بازیکن زیر پا بگذارد. سان همچنین مدعی شده که قرارداد پیشنهادی به لوییز شامل دستمزد هفتگی 125 هزار پوندی است. ساری در تحسین عملکرد این مدافع برزیلی گفت: " داوید آینده روشنی در این جا دارد. او بسیار برای ما مفید است. نمی دانم در گذشته چه اتفاقی رخ داده اما حالا او شانس خوبی دارد. "


اخبار روز ورزشی لوییز ,قرارداد ,داوید ,تمدید ,چلسی ,ساری ,تمدید قرارداد ,داوید لوییز ,زمان حضور ,چلسی آماده ,برای تمدید ,برای تمدید قرارداد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه سبز گستر اشپزی اخبار استخدام آموزشگاه آرایشگری اواتار چت هر چی کی بخوای بی حجابی کسب دارمد