تور یک روزه
در میان آغوش سبز درختان جنگل لفور و تیرکن هفت دیار آبی زلال نهفته است.
آبشارهای تیرکن یا همان هفت آبشار در استان مازندران شهرستان سوادکوه روستای تیرکن قراردارد. بهترین فصل سفر به آن بهار و پاییز است در بهار هوا خنک و معتدل است و به دلیل بارندگی آبشار پر آبند و در پاییز درختان با رنگ آمیزی زیباشان روحتان را تازه میکنند.

برای رسیدن به هفتمین آبشار که بلندترین آن هاست و ارتفاع آن به 9 متر می رسد، باید یک جنگل نوردی سبک را درمیان سبزی درختان صنوبر و افرا تجربه کنید.از شش آبشار کوچک و بزرگ بگذرید تا به بلندترین آن برسید.

در پایین آبشار حوضچه ای ایجاد شده که صدای فرورد آب در آن لذتی دارد که میتوانید ساعت ها به آن گوش بسپارید. همچنین میتوانید از ارتفاع آبشار برای شنا در این حوضچه شیرجه بزنید.

تور هفت آبشار از جذاب ترین نوع تور یک روزه شمال است .اگر زیبایی فریبنده هفت آبشار و لفور دلتان را برده است، کوله ی یک روزه تان را جمع کنید و در تور یک روزه هفت آبشار و لفور با آژانس مهراندیشان همسفر شوید.بی شک از تور هفت آبشار خاطره ی زلالی در ذهنتان می ماند که تا همیشه جاری خواهد ماند.

 

برای سفر به هفت آبشار دو راه به شما پیشنهاد می شود:

مسیر اول: حرکت از جاده هراز به سمت آمل تا شیرگاه

مسیر دوم: حرکت از جاده فیروزکوه

که ما مسیر دوم را ببیشتر توصیه میکنیم چون ترافیک کمتری داردو به تهران نزدیک تر است. این همان جاده ایست که برای سفر هب جنگل الیمستان نیز از آن عبور میکنید.

اگر از تور هفت آبشار استفاده نمیکنید و به صورت انفرادی به این منطقه سفر میکنید قطعا فرصت بیشتری برای گشت و گذار در طبیعت دارید. پس حتما سری هم به بابلسر بزنید و از این منطقه سرسبز دیدن نمایید. مشهد سر نام قدیم بابلسر بوده است برخی معتقد بوده اند به دلیل حضور سر امام زاده ابراهیم (ع) که برادر امام رضا (ع) بوده اند اینجا را به این نام صدا کنند. پل معلق بابلسر از جاذبه های دیدنی بابلسر است که اولین پل ماشین رو است. این پل زیبایی خاصی به این شهر بحشیده است و دیدنش خالی از لطف نیست.

پارک حیات وحش بابلسر یکی از غنی ترین پارک های حیات وحش است که در آن حیواناتی نظیر شیر گرگ خرس و گوش سیاه و شتر نگه داری می شود پیشنهاد میکنیم در سفر به بابلسر حتما از آن دیدن نمایید.

بابلسر از شهرهای ساحلی استان مازندران است و در اسکله و دریای آن میتوانید به قایقرانی بپردازید. قایقرانی از تفریحات مورد علاقه گردشگرانی که به شمال ایران سفر میکنند است.

در نزدیکی هفت آبشار روستای پلنگ دره قرار دارد که دومین جاذبه گردشگری سواد کوه است.

آبشار 8 متری پلنگ دره با آب زلال از زیباترین مناظر طبیعی پلنگ دره است. چشمه های کم عمق با آبی زلال برای شنا و آب تنی مخصوصا در فصل تابستان و جنگل زیبای پلنگ دره از جاذبه های گردشگری این منطقه از شمال ایران است. تور پلنگ دره به صورت تور یک روزه برگزار می شود. این تور رو علاوه بر فصل تابستان در پاییز نیز میتوانید تجربه کنید. نمای جنگل های پلنگ دره در فصل پاییز که هزار رنگ می شود دیدنی ست. البته مهرماه برای سفر مناسب تر از سایر ماه هاست پرا که هوا هنوز سرد نشده است و در آب نیز می توانید قدم بزنید بدون اینکه سرما آزارتان دهد.

 

تورهای یک روزه مشابه تور هفت آبشار از آژانس مهراندیشان:

تور دریاچه ارواح 
تور مرداب هسل
تور تنگه واشی
تور رفتینگ
تور جنگل عسل
تور جنگل راش
تور ماسوله
تور نمک آبرود

و در مجموع تورهای یک روزه ما را در صفحه اصلی سایت میتوانید ببینید.


تور داخلی آبشار ,جنگل ,بابلسر ,روزه ,پلنگ ,میتوانید ,شمال ایران ,دیدن نمایید ,آژانس مهراندیشان ,تجربه کنید ,استان مازندران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tourinja هر چی که بخوای موسسه ی ثبتی و حقوقی Fars Game مرکز پاکسازی پوست و لیزر در شمال تهران دکتر بورس ایران تکنولوژی دل و روده ی افکارم موسسه خدمات ثبتی