به صورت كلی می توان گفت درب های ضد سرقت از نظر تولید و مشخصات ظاهری به دو طرح ترك و چین تقسیم می گردد. درب های ضد سرقت چینی طرح خود را از طرح درب ضد سرقت ایتالیایی برداشته اند. درب های ضد سرقت ایرانی از نظر ظاهری كاملاُ مشابه درب های ضد سرقت ساخت تركیه و در بعضی موارد خیلی اندك شبیه درب های ضد سرقت چینی می باشد .به دلیل شباهت درب های ضد سرقت ترك با درب های ضد سرقت ایرانی این دو مورد در یك دسته قرار می دهیم. تولید كنندگان درب های ضد سرقت ترك در ایران فعالیت دارند و چهارچوب خود را از تولید كنندگان داخل كشور اری می كنند و اقدام به تولید چارچوب در داخل كشور می نمایند. ولی یراق آلات این درب های ضد سرقت عموماُ از محصولات ساخت تركیه میباشد در صدر آنها شركت كاله تركیه می باشد . جایگاه خیلی خاصی در بازار ایران دارد.
تفاوت درب های ضد سرقت ترك با درب های ضد سرقت چینی
اولین تفاوت درب های ضد سرقت چین و ترك در چارچوب آنها است به طوری كه چارچوب درب های ضد سرقت چینی به صورت تخت بوده و اختلاف كمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب ضد سرقت دارد در حالی كه این اختلاف در درب های ضد سرقت ترك بیشتر است. دومین تفاوتی كه كاملاُ مشخص است تفاوت در لولا های این درب های ضد سرقت می باشد. لولا های درب های ضد سرقت ترك از داخل قابل مشاهده است. اما لولاهای درب های ضد سرقت چینی پنهان نه از داخل و نه از بیرون قابل تشخیص نیست. تفاوت سوم درب های ضد سرقت های چین و ترك را می توان در رویه این درب های ضد سرقت دانست. به طوری رویه درب ضد سرقت چینی به صورت فلزی (استیل) با رنگ كوره ای الكترواستاتیك می باشد. اما رویه درب های ضد سرقت ترك به دو دسته تقسیم میشود 1- ام دی اف با روكش طبیعی چوب 2- ام دی اف با روكش پی وی سی 
اما این تصور كه درب های ضد سرقت چینی نسبت به درب های ضد سرقت ترك دارای كیفیت پایین تری هستند این هم به دلیل اجناس بی كیفیت چینی در بازار ایران است كه باید به مشتری حق داد.
قیمت درب ضد سرقت چینی نسبت به قیمت درب ضد سرقت پایین تر می باشد. وزن درب ضد سرقت چینی نسبت به درب سرقت ترك بسیار كم وزن تر بوده به طوری می توان گفت وزن درب ضد سرقت ترك با دو درب ضد سرقت چینی برابری می كند.
مراحل نصب درب ضد سرقت چینی نسبت به درب ضد سرقت ترك آسانتر و سریعتر نصب می شود اما نصب درب ضد سرقت ترك بیشتر از 1 تا 2 ساعت زمان می برد. بهترین و مرغوب ترین درب های ضد سرقت حتی اگر فولاد ناپذیر و براساس استاندارد جهانی طراحی و ساخته شده باشند بدون نصب قفل ضد سرقت تفاوتی با یك درب چوبی معمولی نخواهد داشت .

درب ضد سرقت سرقت ,چینی ,داخل ,تولید ,تفاوت ,نسبت ,سرقت چینی ,چینی نسبت ,سرقت ایرانی ,بازار ایران ,تولید كنندگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حرف آخر : مشاور موسسه و محصولات حرف آخر نهال فروشی پالیز ارزان سرا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پورتال جامع لبخند،مد،سرگرمی،خبر،عکس،دانلود،زناشویی درسیتون فرانش