در صورت باز نشدن صفحه تنظیمات مودم ایسوس N10 ابتدا مودم خود را یک بار خاموش روشن کرده و در صورت حل نشدن مشکل از صحیح بودن آی پی مودم خود اطمینان حاصل نمایید . در صورتی که نمی دانید چطور باید این کار را انجام دهید از مقاله سایت مشاوره تلفنی اینترنت کمک استفاده نمایید . 

 

www.internetkomak.com/a/v/باز-نشدن-صفحه-تنظیمات-مودم--ایسوس-N10

 

بعد از چک کردن آی پی مودم پنجره cmd ویندوز خود را باز کرده و دستور ping DefaultGateway را در آن تایپ کنید و سپس اینتر را بزنید . در صورتی که Gateway شما در دسترس بود تنظیمات شبکه در مرورگر خود را بررسی کنید زیرا استفاده از ها و پروکسی ها می تواند باعث بروز این مشکل شده باشد . بنابراین از همه برنامه ها خارج شده و اقدام به غیر فعال کردن پروکسی و برگرداندن تنظیمات مرورگر به حالت پیش فرض نمایید . در صورتی که مشکل باز نشدن صفحه 192.168.1.1 مودم ایسوس N10 شما حل نشد تنظیمات شبکه ویندوز خود را چک کنید . بستن برنامه های مانع شونده و ریست کردن تنظیمات مودم از دیگر راه های حل این مشکل است . 


سیمابین مودم ,تنظیمات ,نشدن ,مشکل ,ایسوس ,صفحه ,مودم ایسوس ,نشدن صفحه ,تنظیمات مودم ,صفحه تنظیمات ,تنظیمات شبکه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی و دوخت لباس سایت دانلود ایران فایل اس 2 سی | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس, موزیک , فیلم louisexvkvfjba Web ش گنبد موزیک | دانلود آهنگ های ترکمنی henecklac سازا دیزاین خدایا تو تنها مخاطب خاص زندگی منی وبلاگ شخصی بهزاد سقاری