چراغ های مودم ایسوس N10 عبارتند از :

1- چراغ پاور : در صورتی که این چراغ به صورت ثابت روشن باشد نشان دهنده این است که مودم به صورت صحیح روشن است .
2- چراغ ADSL : این چراغ نشان دهنده وضعیت ارتباط با مرکز مخابرات می باشد . در صورتی که این چراغ روشن باشد نشان دهنده این است که اتصالات فیزیکی مودم به صورت صحیح برقرار است و ارتباط با مرکز مخابراتی نیز برقرار است . 
3- چراغ INTERNET : این چراغ نشان دهنده اتصال مودم به شبکه جهانی اینترنت می باشد و چشمک زدن این چراغ به معنی انتقال داده ها در مودم است. در بعضی از مواقع، چراغ ADSL روشن و ثابت است اما در صورتیکه چراغ اینترنت خاموش یا قرمز باشد بدان معناست که قطعی اینترنت از طرف شرکت طرف قرارداد اینترنت شما می باشد یا نیاز به تنظیم مجدد مودم می باشد تا ارتباط با شرکت سرویس دهنده اینترنت شما برقرار گردد.
4- چراغ Wireless : در مودم های  وای فای  چراغی با نام  Wireless یا WLAN برای نشان دادن وضعیت روشن بودن وای فای وجود دارد . چشمک زن بودن آن نشان دهنده عملکرد صحیح آن می باشد.
5- چراغ LAN : بسته به نوع مودم، تعداد متفاوتی دارد و نشان دهنده ارتباط فیزیکی مودم با کامپیوتر یا تلویزیون هوشمند و . می باشد که در مودم N10 چهار پورت از شماره یک تا چهار بر روی مودم وجود دارد و روشن شدن هر کدام از این چراغها نشان دهنده اتصال صحیح کابل از مودم به دستگاه مورد نظر می باشد. در صورت اتصال صحیح این کابل با سایر دستگاه ها می توان اینترنت را با آن ها به اشتراک گذاشت.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چراغ مودم N10 سایت رایانه کمک اینترنت کمک را ببینید . 

 

www.internetkomak.com/a/v/آشنایی-با-چراغ-های-مودم-ایسوس-N10


سیمابین چراغ ,مودم ,دهنده ,نشان ,اینترنت ,روشن ,نشان دهنده ,مودم ایسوس ,فیزیکی مودم ,دهنده اتصال ,چراغ نشان ,نشان دهنده اتصال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارز دیجیتال پای علي صادق-ali sadegh nnersbo شرکت باربری و اتوبار ظرافت بار silvaco simulation تپل تپل رئال نیوز