برای کف هم می‌توانید از موکت یا فرش‌های ارزان قیمت استفاده کنید و با قرار دادن چند پشتی و ن، این اتاق را به یک اتاق نشیمن سنتی برای استراحت و لم دادن و حتی اتاقی برای یوگا و مدیتیشن تبدیل کنید.  اگر می‌خواهید این اتاق بیشتر جلوه پیدا کند و ارزش خانه شما را چند برابر کند، می‌توانید دستی به سر و گوش دیوارها بکشید و روی آنها را با پارچه و پرده بپوشانید. 

به راحتی می‌توان با افزودن یک صندلی دسته دار، یک میز کوچک و یک چراغ، این اتاق بلااستفاده را به یک اتاق راحت و دنج برای مطالعه تبدیل کرد. اگر در خانه شما اتاقی هست که تنها از آن برای جمع کردن وسایل به درد نخور استفاده کرده‌اید و بیشتر شبیه انباری است تا اتاق، بهتر است آن را به کلی زیر و رو کرده و به اتاقی تبدیل کنید که به ارزش خانه شما بیافزاید.

یکی از کارهای مهمی که می‌تواند یک خانه خفه و قدیمی را به خانه‌ای دلباز، گرم و صمیمی تبدیل کند، نورپردازی عالی است و این درحالیست که بسیاری از خانه‌های ما از این موهبت بی بهره هستند. برای حل این مشکل، کمی نور خانه‌های خود را افزایش دهید. در اینجا برای هر 5 متر مربع، افزایش 100 وات به نور خانه کفایت می‌کند. برای هر اتاق تنها به یک یا دو لامپ یا دو طیف مختلف نوری بسنده نکنید بلکه آنرا به سه طیف نوری افزایش دهید. این نورپردازی می‌تواند روی سقف، زیر کابینت، روی میز و خیلی فضاهای دیگر خانه انجام شود.


خدمات اسباب کشی اتاق ,خانه ,افزایش ,نورپردازی ,اتاقی ,افزایش دهید ,ارزش خانه ,تبدیل کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی بخوای هست مجله اینترنتی پویش توانایی گنج نامه خطیبی نیوز بهترین سایت اجاره آپارتمان جواب دوون