دوربین های مداربسته رم خور و یو اس بی

دوربین مداربسته رم خور در موارد متعددی کاربرد دارد , عمده کاربرد آن ها را می توان در اماکنی عنوان کرد که نمی خواهند زیبایی محیط توسط نصب یک دوربین مداربسته تحت تاثیر قرار گیرد .

به هنگام نصب این دوربین ها دیگر نیازی به نصب دستگاه ضبط کننده نیست چرا که این دوربین ها خود دارای حافظه داخلی بوده و از درگاه micro SD برخوردار هستند .

دوربین های مداربسته رم خور و یو اس بی

دوربین مداربسته با حافظه داخلی  یا دوربین مدار بسته رم خور به دوربینی گفته می شود که دارای درگاه micro SD می باشد و می تواند تصاویر را بدون نیاز به دستگاه دی وی آر رکورد کند.

استفاده از این دوربین های باعث کاهش هزینه های نصب و راه اندازی دوربین مداربسته می شود و شما می توانید از هزینه های جانبی دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته و هارد دیسک مخصوص دوربین مداربسته اجتناب کنید.

این دوربین ها بسته به نوع آن دارای امکانات مختلفی هستند که در دسته بندی محصولات فوق می توانید انواع آنها را مشاهده کنید.دوربین مداربسته رم خور می تواند از 32 گیگابابت الی 128 گیگابایت بسته به نوع دوربین ساپورت حافظه داشته باشد که با این مقدار حافظه می توان از 6 روز الی 1 ماه تصاویر دوربین ها را ذخیره کرد.

در دسته بندی های محصولات این رده شما می توانید قیمت دوربین مدار بسته مموری خور را بسته به نوع دوربین و سنسور تصویر و همچنین امکانات جانبی در رده ها و رنج های متفاوتی ببینید که می توانند برای کاربری آماتور تا پیشرفته کاربرد داشته باشند.

بعنوان مثال دوربین رم خور کوچک در انواع مختلف برای نصب در اماکنی کاربرد دارد که نمی خواهند زیبایی محیط تحت تاثیر نصب یک دوربین مدار بسته بزرگ در آن قرار گیرد.

شرکت های حاضر در نمایشگاه ایپاس

شرکت های حاضر در نمایشگاه ایپاس در راستای نیل به اهداف متعالی و آرمان های ارزشمند بنیاد تعاون نیروی انتظامی و استفاده بهینه از کلیه امکانات در یک سازماندهی علمی و کارآمد همواره در تلاش هستند تا مأموریت های محوله را به بهترین وجه ممکن ایفا نماید که یکی از مهمترین فعالیت های این مجموعه برگزاری ادواری نمایشگاه ایپاس می باشد.


سوله سازی دوربین ,مداربسته ,بسته ,حافظه ,کاربرد ,نمایشگاه ,دوربین مداربسته ,مدار بسته ,نمایشگاه ایپاس ,دوربین مدار ,دسته بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آنلاین کوکاکولا با طعم نسکافه مجله علمی نوترون هر چی که بخوای هست فروش عمده چسب پهن نواری آپشن خودرو بهترین سایت seotech فروشگاه پرشین