مستقر شدن مراکز معاینه فنی در اصفهان

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ظهر دوشنبه در افتتاحیه دهمین مرکز معاینه فنی استان اصفهان گفت: به زودی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در مسیرهای اصلی عبور و مرور مستقر خواهند شد.

او با اشاره به اینکه از طریق راه اندازی دهمین مرکز معاینه فنی ارائه خدمات به خودروهای سنگین در شاهین شهر صورت می گیرد، گفت: این مرکز با سرمایه ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی امروز افتتاح شد.(برای اطلاعات بیشتر از معایب فنی خودروهای سنگین کلیک کنید)

 

آسان بار-آسان پدیا

مستقر شدن مراکز معاینه فنی در اصفهان

مهدی خضری همچنین ارزیابی و معاینه فنی خودروهای سنگین را در جلوگیری از تصادفات و حوادث جاده ای اقدامی بسیار موثر و کارآمد دانست و گفت: با معاینه فنی به موقع خودروهای سنگین از بروز خطرات و مشکلات احتمالی برای رانندگان و همچنین دولت جلوگیری به عمل می آید.

او همچنین یکی از مزایای راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین را کمک به جلوگیری از آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۴۶۰ شرکت حمل و نقل و ۳۵ هزار ناوگان باری فعال در استان مشغول فعالیت می باشند.

 


آسان بار معاینه ,سنگین ,خودروهای ,مراکز ,اصفهان ,مستقر ,خودروهای سنگین ,مراکز معاینه ,مرکز معاینه ,مهدی خضری ,اصفهان مهدی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات مهاجرتی جوان دانلود سلامت زنان یکی ها فروشگاه سایت بلاگ بیست داروخانه24 توری سایبان (شید گلخانه)