هنگامی که زمان انتخاب و پارکت لمینت پیش می‌آید، سوال اینجاست که: بهترین پارکت لمینت در ایران چیست؟ پارکت لمینت ایرانی بخرم یا خارجی؟ خصوصیات پارکت لمینت خوب و بد چیست؟ بهترین پارکت آلمانی چه می‌باشد؟ بهترین پارکت ایرانی چیست؟ برندهای معروف لمینت در ایران چه می‌باشند؟ بهترین مارک پارکت ترکیه چیست؟ برند‌های برتر لمینت در ایران چه می‌باشند؟ انواع برند پارکت چیست؟

دلایل زیادی برای انتخاب پارکت لمینت برای خانه‌ی‌تان وجود دارد. لمینت خصوصیاتی چون: مقاومت در برابر آب، ظاهری جذاب، نگهداری و پاکیزگی راحت و از همه مهم‌تر با دوام بودن را در خود دارد. ما در این مقاله قصد داریم که تجربیاتی که طی این سالیان در مورد پارکت لمینت بدست آورده‌ایم را با شما به اشتراک بگذاریم.

لازم به ذکر است به دلیل شرایط خاص گمرک بسیاری از شرکت‌های توزیع کننده، دیگر موجودی کافی برای ارائه ندارند و ما این برند‌ها را در آخر مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.

با توجه به اینکه محصول پارکت لمینت جزو کالاهای لوکس قرار گرفته و دیگر اجازه‌ی واردات این محصول داده نمی‌شود، این مقاله همیشه در حال بروز رسانی خواهد بود.

بهترین برند پارکت لمینت ایرانی چیست؟

شرکت‌های تولیدی زیادی در ایران مشغول به کار بوده‌اند، اما همیشه با موفقیت همراه نبوده‌اند و محصولی بی‌کیفیت تولید کرده‌اند. شاید بهترین پارکت لمینتی که در ایران می‌توانید پیدا کنید، پارکت لمینت یونیک، ایمپریال و آرتا است که جزو محصولات با کیفیت ایرانی هستند. در حال حاضر برند آرتا به دلیل داشتن تبلیغات تلویزیونی شناخته شده ترین برند ایران است و جزو پر‌ترین پارکت‌ها در ایران است.

لیست زیر بهترین پارکت ایران  را به شما ارائه می‌دهد.

پارکت لمینت یونیک

پارکت لمینت ایمپریال

پارکت لمینت آرتا

بهترین پارکت لمینت‌ها چه ویژگی‌هایی در خود دارند؟

ضخامت تخته

ضخامت تایل لمینت در دوام و صدایی که از قدم زدن روی آن می‌شنوید، تاثیر زیادی دارد. هرچه تایل، ضخامت بیشتری داشته باشد، دوام آن بیشتر می‌شود که دیگر مجبور نیستید در دراز مدت آن تایل را تغییر دهید. به یاد داشته باشید که منظور از ضخامت تایل، ضخامت مغز HDF است. لمینت ها در ضخامتهای ۷، ۸، ۱۰ و ۱۲ میلیمتر تولید می شوند که پرکاربردترین آنها، لمینت‌های ۸ میلیمتری هستند.

 

درجه بندی لمینت‌ها

درجه بندی AC توسط لمینت سازان ابداع شد و این درجه بندی به شما راهنمایی زیادی می‌کند که پارکت مورد نیاز خود را انتخاب کنید. این درجه بندی به ۵ قسمت تقسیم بندی می‌شوند.

 

AC1: اولین درجه مقاومت سایشی است که این درجه منسوخ شده است.

 

AC2: این درجه مانند درجه‌ی اول در ایران به ندرت پیدا می‌شود.

 

AC3: این درجه برای خانه‌ها، اتاق‌های هتل و مکان‌های تجاری کم تردد مناسب است.

 

AC4: این درجه برای مغازه‌ها و خانه‌ها مناسب می‌باشد.

 

AC5: این درجه برای مکان‌های پرتردد تجاری مانند پاساژ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اگر شما به دنبال یک لمینت مناسب برای خانه‌ی تان هستید، به شما درجه‌های AC3 و AC4 را پیشنهاد می‌کنیم.

 

نتیجه گیری

امیدواریم که مقاله بهترین پارکت لمینت به شما را در زمینه لمینت راهنمایی کرده باشد. برند‌های زیادی اعم از باکیفیت و بی کیفیت در ایران وجود دارند. ما در این مقاله بهترین پارکت لمینت‌هایی که در ایران وجود دارند را به شما معرفی کرده‌ایم. تنها پیشنهادی که به شما عزیزان داریم این است که از لمینت‌های ارزان قیمت خودداری کنید، شاید در نگاه اول این لمینت‌ها بسیار عالی به نظر برسند، اما قاعدتا یک سال پاسخگوی شما هستند و بعد از گذشت یک سال باید لمینت خود را عوض کنید. شرکت‌هایی وجود دارند که بخاطر ارزان شدن قیمت تمام شده محصولاتشان از MDF برای تولید لمینت استفاده می کنند در حالی که مغز لمینت حتما باید از جنس HDF باشد.


دکوراسیون ایرانی لمینت ,پارکت ,درجه ,چیست؟ ,ایرانی ,ضخامت ,پارکت لمینت ,بهترین پارکت ,درجه بندی ,وجود دارند ,درجه برای ,پارکت لمینت ایرانی ,مقاله بهترین پارکت ,لم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

????the story of my life???? فروش کنکوراسان است-آفبا-ونوس- حرف اخر-پژوهندگان-پرواز-مخدومی کانکس,خرید کانکس , فروش کانکش | قیمت کانکس روانشناسی مرکز اخبار اجتماعی آهنگ بیکلام , پلی بک جدید Hejab