هزینه لابیاپلاستی

سوالاتی از قبیل اینکه هزینه لابیاپلاستی چقدر است ؟ هزینه لابیاپلاستی دکتر بهمن پور چقدر است ؟  را اکثر اشخاص از جای جای ایران بیان می کنند در این مقاله به بیان نکات کلیدی لابیاپلاستی پرداخته ایم سپس هزینه لابیاپلاستی را بیان کرده ایم .

لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن، اندازه لابیا labia را کاهش می دهد، و شل و آویزان بودن ناحیه اطراف دهانه واژن را از بین می برد.

برخی از ن، از ظاهر لابیای خود راضی نیستند، و یا شکل و فرم لابیا به گونه ای است که موجب ناراحتی آنان می شود، در نهایت تصمیم به انجام این جراحی می گیرند. برای مثال، برخی از ن به دلیل داشتن لابیای بزرگ، مقاربت دردناک را تجربه می کنند و یا از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خجالت می کشند.

 

 

مطالب مرتبط: جوان سازی واژن چیست؟  laser vaginal rejuvenation



تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی چیست ؟

جراحی لابیاپلاستی در ن باردار امکان پذیر است ؟



مطالب مرتبط: دقیقا هزینه لابیاپلاستی چقدر است ؟


در حالت طبیعی و نرمال، در اطراف دهانه واژن، پوست چین خورده وجود دارد، و در بیشتر موارد، مشکلاتی را ایجاد نمی کند. لابیاپلاستی  ، جراحی به نسبت گرانی است. اما بعد از جراحی، بیشتر ن از نتیجه جراحی رضایت کامل دارند.

سایز طبیعی لابیا، آن چیزی است که شما انتخاب می کنید تا اعتماد به نفس کافی را داشته باشید.(چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم؟) اگر شما از اندازه و فرم لابیاها راضی هستید، دلیلی برای انجام جراحی وجود ندارد.

ترکیب لابیاپلاستی labiaplasty (کوچک کردن و زیبایی) و واژینوپلاستی (جوان سازی و تنگ کردن واژن Labia Tightening

) به طور همزمان باهم، قطعا نتایج بهتری را در پی خواهد داشت و جالب تر این که، هزینه این دو جراحی باهم، بسیار کمتر از جراحی های جداگانه است.

تغییرات بعد از لابیاپلاستی ، به میزان و حالت غیر عادی لابیا پیش از جراحی بستگی دارد.


مطالب مرتبط: نقطه جی در ن کجاست؟    G-Spot Enhancement



قبل از جراحی، حتما با متخصص ن و زایمان مشاوره داشته باشید. تا وضعیت پزشکی شما نیز بررسی شود. در برخی موارد، مشکلات پزشکی هستند که منجر به بروز ناراحتی در ناحیه لابیا شده، و یا اینکه شما کاندیدای مناسبی برای این جراحی نیستید. تمامی این موارد بایستی قبل از جراحی بررسی شوند .


نی که مقاربت دردناک دارند،  از اندازه و ظاهر لابیاهای خود راضی نیستند و یا لابیاهای غیر قرینه دارند، کاندیداهای مناسب لابیاپلاستی هستند.

هزینه لابیاپلاستی، بسته به جراح، هزینه ای که جهت جراحی دریافت می کند و مکان جراحی (بیمارستان و یا کلینیک) متغیر می باشد.


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور


زیبایی و سلامتی جراحی ,لابیاپلاستی ,هزینه ,ن ,مرتبط ,مطالب ,هزینه لابیاپلاستی ,مطالب مرتبط ,داشته باشید ,اطراف دهانه ,دکتر بهمن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزشگاه مجازی طراحی و نقاشی هولوگرام dy music تقویم لایه باز 1400 writ lahzeakhar