Shadows: Awakening یک بازی منحصر به فرد، ایزومتریک و نقش آفرینی تک نفره است که از نبردهای تاکتیال در-لحظه بهره مند می باشد. شما عازم سفری ماجراجویانه با گیم پلی چالش برانگیز می شوید، گرافیک تحسین برانگیز و داستانی تنومند در انتظار شماست. دانلود بازی Shadows Awakening اثری از استودیو Games Farm می باشد که در ۳۱م آگوست ۲۰۱۸ توسط Kalypso Media Digital در شبکه استیم منتشر شده است. این بازی توانسته نمرات بسیار مناسبی را از وبسایت های معتبری همچون گیم اسپات دریافت کند. به طوری که گیم اسپات نوشته است: “بازی دارای دینامیک های بسیار جذابی در گیم پلی خود است که باعث شده آن را به سطح جدیدی منتقل کند”.

داستان بازی از جایی شروع می شود که اعضای ویژه ی که نام آن ها Penta Nera بوده، همگی کشته شده اند و ارواح آن ها توسط Devourers به کار گرفته شده است. درواقع Devourers شیاطینی هستند که توانایی جذب خاطرات و شخصیت ارواح را دارند و به آن ها بعد مادی می بخشند و به عنوان عروسک های خیمه شب بازی خود از آن ها استفاده می کنند. آن ها دوباره به دنیا بازگشته اند تا در کالبد Penta Nera که حالا شیطانی شده اند، به خواسته های خود برسند و قدرت لایزال را بدست بگیرند. اما به چه قیمتی؟

در دانلود بازی Shadows Awakening شما کنترل روح پلیدی را بدست می گیرید که از سرزمین Shadow Realm احضار شده است تا ارواحی که در گذشته های دور مرده اند را جمع آوری کرده و به سفر ماجراجویانه ی خود با چالش های فراوان مشغول شود. آیا شما می توانید به عنوان رهبر امپراطوری Heretic برسید؟ اعضای گروه خود را جمع آوری کنید، هیروهای قدرتمند را کنترل کرده و از مهارت های خاص آن ها در جهت منافع خود استفاده کنید.

نسخه سالم CODEX جایگزین شد


https://img5.downloadha.com/hosein/files/2018/08/Shadows-Awakening-pc-cover-large.jpg


۩۞۩ بهترین های اینترنت نارسیس ۩۞۩ بازی ,awakening ,shadows ,دانلود ,shadows awakening ,بازی shadows ,دانلود بازی ,سالم codex ,penta nera ,بازی shadows awakening منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Jordanrzjbslxq1 sitio علمی_روانشناسی_قانون جذب_شکرگزاری تم زیبایی درس خوان 4 فیلم سریال