اشتغال زایی با جوجه کشی

امروزه فعالیت جوجه کشی تقریباً به صورت کامل از حالت سنتی خارج شده و رنگ و بوی صنعتی به خود گرفته است. به طوری که میتوان با یک دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت به این تحول بزرگ جواب داد.

دانش و تکنولوژی در همه حال از پیشروی نمی ایستد و اکنون چند سالی می شود فعالت پرسود جوجه کشی نیز زیر سایه تکنولوژی پیشرفت های قابل تحسینی کرده است . جوجه کشی در مرغداری ها برای تولید جوجه بیشتر و در نهایت مرغ بیشتر برای مصارف خانگی و همچنین تولید تخم مرغ از سود بالایی برخوردار است .البته حائز اهمیت است بدانید که جوجه کشی از انواع بسیار گوناگون پرندگان صورت می گیرد و هرکدام بازار و سوددهی مخصوص خود را دارد . برای مثال بلدرچین همه به عنوان مصارف گوشتی به کشتارگاه ها فرستاده می شود و همه تخم بلدرچین از محبوبیت بالایی برخوردار است که به مغازه ها و گاه ها عرضه می شوند . یکی دیگر از شاخه های جوجه کشی مربوط به پرندگان زینتی می شود . پرندگانی مانند فنچ یا قناری دارای قیمت های چند میلیون تومانی هستند .

 

دستگاه جوجه کشی

بیشتر دستگاه های جوجه کشی تولید شده اخیر دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته بوده و با بالا بردن راندمان جوجه گیری رونق ویژه ای به فعالیت جوجه کشی بخشیده است . دستگاه های جوجه کشی در انواع متفاوت صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید می شوند . در بیشتر مرغداری های پیشرفته علاوه بر بهره گیری از دستگاه های جوجه کشی از انواع دیگری از تجهیزات در مرغداری ها و سالن های پرورش پرندگان استفاده می کنند . برای نمونه از سیستم های گرمایش ( هیتر) برای تامین گرمای لازم و از رطوبت ساز ها برای ایجاد بخار سرد جهت جلوگیری از استرس دمایی مرغ ها استفاده می نمایند .

دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری   

گروه صنعتی اسکندری با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید انواع دستگاه جوجه کشی ، سیستم های گرمایش ( هیتر ) و سیستم سیستم های سرمایش ( رطوبت ساز ) یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت ها در ایران و خاورمیانه می باشد .

دستگاه های جوجه کشی خانگی پر ایزی باتور ساخت این شرکت می باشد . تمامی سیستم ها و امکانات استفاده شده در این دستگاه ها مطالبق به روز ترین تکنولوژی ایران و جهان میباشد . سنسور های استفاده شده در دستگاه های ایزی باتور ساخت کشور سوئیس بوده و یکی از برترین سنسور ها جهان محسوب می شود . سیستم انتخاب پرنده و نمایشگر روزشمار جوجه کشی چندین نمونه از ده ها ویژگی مجوعه دستگاه های ایزی باتور محسوب می شود .

دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور برای جوجه کشی در مقیاس های نسبتاً بزرگ و بزرگ ( صنعتی ) استفاده می کنند . تمامی دستگاه های سوپر مینیاتور دارای سیستم سخنگو بوده و از قابلیت ستر هچر هم زمان بهره می برند .

برای آشنایی بیشتر با دنیای دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری به لینک زیر مراجعه نمایید .     


دنیای پرندگان جوجه ,دستگاه ,سیستم ,صنعتی ,تولید ,استفاده ,دستگاه جوجه ,گروه صنعتی ,صنعتی اسکندری ,ایزی باتور ,باتور ساخت ,گروه صنعتی اسکندری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راز زیبایی گالری تصاویر والپیپر اُسطوره چت سایت رسمی احسان یاری | EHSAN YARI Official sit بهترین سایت دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم قاطی پاتی خبر،فیلم ،آهنگ،عکس املاک الهیه فیلم شناخت