برای اجاره آپارتمان مبله با ما در تماس باشید.
امتداد میدان فرهنگ به سمت غرب، بلوار سرو شرقی نام دارد و در میانه ی این بلوار(بلوار سرو شرقی) توسط خیابان علامه ی شمالی مقطوع می شود.
به دلیل عبور بزرگراه نیایش، از میانه ی این خیابان، خیابان علامه به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است.
تا پیش از اواخر دهه ی 70 هجری خورشیدی و احداث بزرگراه نیایش، تمام خیابان های سعادت آباد واقع در شمال یا جنوب این محله به صورت مستقیم به یکدیگر متصل بوده اند، اما اکنون قسمت شمالی خیابان علامه و قسمت جنوبی بزرگراه نیایش به هم متصل نیستند.
پس از سال 1394 و احداث رو گذر، قسمت شمالی و جنوبی بلوار شهرداری، به هم وصل شدند.
در قسمت شمالی خیابان علامه، خیابان علامه ی شمالی، مجتمع های بسیار زیاد تجاری-مسی یافت می شود.همچنین در این خیابان مجتمع های ی تجاری و رستوران های لوکس و پر تنوعی وجود دارند که به عنوان مثال می توان به: مجتمع های تجاری علامه و توس و رستوران های ایتالیایی لوتوس و رومانا اشاره کرد.
قسمت جنوبی خیابان علامه، خیابان علامه جنوبی، بعد از بزرگ راه نیایش شروع می شود.در جنوب خیابان علامه جنوبی، بلوار دریا، که مرز شهرک غرب و سعادت آباد است و در شرق این خیابان بلوار فرهنگ قرار دارند.
همچنین پاساژها و مجتمع هایی مانند رویال سعادت آباد ، مجتمع تجاری دیدار و پاساژ پرواز نیز علاوه بر مجتمع های نام برده شده در این محله به صورت غیر متمرکز وجود دارند.
علاوه بر این نمایشگاه های بزرگ خودرو در بلوار 24 متری، چهار راه یا میدان سرو، کوی فراز، بلوار فرحزادی و علامه یافت می شوند.
اجاره آپارتمان مبله با امکانات کامل از طریق ایران ماوا
در قسمت غربی بلوار اصلی سعادت آباد، سه بلوار به نام های «بلوار شهرداری» «بلوار پاک نژاد» و «بلوار فرحزادی» قرار دارند. بلوار پاک نژاد به دلایلی مانند بزرگ تر و عریض تر بودن، اصولی تر بودن ساخت و ساز این بلوار و و دارا بودن فضای سبز و کنار گذر های مناسب تر،چشم انداز جاذب تر و ترافیک روان تری دارد.
در انتهای قسمت غربی سعادت آباد، بعد از بلوار فرحزادی و به صورت موازی با آن، بزرگ راه یادگار امام جای گرفته است و محدوده غربی بزرگ راه یادگار امام در انتها به دره فرحزاد می رسد.
در شمال سعادت آباد به دلیل خوب بودن آب و هوا در دامنه ی کوه ها، مناطق تفریحی و گردشگری بسیاری وجود دارد یا در حال ساخت است.به طور مثال منطقه ی تفریحی و گردشگری درکه، یا اوین درکه، که از منطقه های پر قدمت و پر سابقه ی تهران است، در شمال شرقی محله ی سعادت آباد قرار دارد که البته به این محله متصل نیست.
همچنین منطقه ی تفریحی فرحزاد در شمال غربی سعادت آباد قرار دارد و این منطقه نیز جزو مناطق قدیمی تهران است.
همچنین در شمال این محله و در انتهای قسمت شمالی شهرک مخابرات، پارک بوستان کوهستان که که مملو از جاذبه های بسیار زیاد توریستی و تفریحی خواهد بود در دست ساخت است.
بزرگ ترین و به روز ترین هتل پنج ستاره ی ایران یعنی هتل اسپیناس پالاس در منطقه ی شمالی میدان بهرود، در شمال سعادت آباد جای گرفته است.
ایران ماوا مرکزی مطمئن برای اجاره آپارتمان مبله .
تراکم جمعیت و میزان قیمت خانه در سعادت آباد:
جمعیت میانگین گیری شده ی سعادت آباد، تعداد قریب به پانصد و شصت هزار نفر و حدود صد و چهل هزار خانوار است که به دلیل افزایش میل ست در این محله و در نتیجه افزایش روزانه ی جمعیت سعادت آباد این آمار دقیق نیست.
در ضمن، سطح قیمت خانه در این محله پرطرفدار میزان نسبتا بالایی دارد.در محله ی سعادت آباد، قیمت خانه از متری نه میلیون تومان تا متری بیست میلیون تومان دارای تغییر است.
بافت محله ی سعادت آباد:
سعادت آباد دارای بافت شهری به روز است و دیده می شود که در ساخت خیابان های اصلی این محله از استاندارد های مدرن شهری استفاده شده است.اغلب ساختمان ها و برج ها در این محله کم تر از بیست سال سن دارند و ساختمان های قدیمی و کهنه ساز بسیار به ندرت در این محله رویت می شوند.اکثر کارشناسان املاک بر این عقیده اند که نوع ساخت و ساز در این محله با سایرمحلات پایتخت متفاوت بوده است و کیفیت متریال ساختمان ها و آپارتمان ها سطحی بالا و بسیار خوب دارند و همین قضیه باعث افزایش تب ست در محله ی سعادت آباد شده است.
خوانندگان گرامی؛ اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله با شرابط مناسب و امکانات رفاهی هستید با ما درارتباط باشید.

 

منبع: WWW.IRANMAVAA.IR