از گذشته تا كنون تنها برخي شهرهاي بزرگ مانند اصفهان ، تبريز، شيراز، مشهد و … كه در تاريخ ايران نقش مهمي داشته اند ، در صنعت گردشگري شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته اند. در سال هاي اخير اين موضوع مورد توجه حاميان اين صنعت قرار گرفته و به معرفي مناطق گردشگري و آثار طبيعي و تاريخي مختلف در ديگر استان هاي كشورمان پرداخته اند، استان ها و مناطقي از آن ها كه داراي تمدني ديرينه و فرهنگي بسيار غني اما ناشناخته مي باشند.

با اين حال نمي توان از تمدن و فرهنگ اصيل شهرهاي بزرگ هم گذشت ، شهري مثل شيراز با تمدن بسيار كهن و فرهنگ و اصالتي از جنس كوروش و حافظ و سعدي  از چنان جايگاه والايي برخوردار است كه همچنان و تا ساليان سال، به همراه شهرهايي چون اصفهان و تبريز بيشترين حجم گردشگر را در كشور به خود اختصاص خواهد داد.

منزل مبله شيراز / اجاره منزل مبله در شيراز

منظور از منزل مبله چيست؟

منظور از از اجاره منزل مبله در شيراز، اجاره واحدي آپارتماني با كليه وسايل لازم اعم از وسايل آشپزي، Wifi، تلويزيون، مبلمان و ساير وسايل لازم دقيقا مشابه يك خانه در شيراز است. شما مي توانيد براي مدت مدنظر خود صاحب يك خانه با تمام وسايل در بهترين مناطق شيراز شويد.

چرا منزل مبله در شيراز:

چند سالي هست كه مردم براي انجام اموري كه در شهرهاو يا كشور خودشان اين امكان را ندارن مثلا براي انجام كارهايي مانند درمان  و امور پزشكي امور ادراي و يا زيارت .به كلان شهر هايي مانند تهران، مشهد، شيراز، اصفهان، سفر كنند و با توجه به بالا بودن هزينه ي هتل ها و اقامت گاه ها و كمبود مسافرخانه ها از آپارتمان مبله و اجاره ي كوتاه مدت آپارتمان مبله  رو بياورند.

در كلان شهرهايي مثل شيراز اگر مسافري قصد اقامت چند روزه داشته باشد، چندين گزينه بيشتر ندارد.

اولين گزينه منزل دوستان و آشنايان است.

دومين گزينه هتل و يا مسافرخانه است كه بيشتر از هتل براي اقامت استفاده مي شود.

و اما گزينه اي كه به تازگي ميتوان بهش فكر كرد يك سوئيت يا يك منزل مبله در شيراز است. امروز بسياري از مالكان آپارتمان ها و منزل مبله شيراز هم به اين امر توجه بسياري دارند كه مسافر در طول اقامت در منزل مبله شيراز داراي امنيت كامل باشد.

مهم ترين خصوصيت مجموعه هتل آپارتمان رنگين كمان چيست؟

منزل مبله شيراز / اجاره منزل مبله در شيراز
مهمترين مسأله در اجاره منزل مبله در شيراز بهداشت و نظافت منزل مي باشد:

منزل مبله اي كه اجاره مي كنيد بايد كاملا نظافت شده باشد سرويس بهداشتي و حمام حتما ضدعفوني شده باشند كه البته اين امر بستگي به مالك آپارتمان دارد كه تا چه ميزان با اين مسائل آشنايي داشته باشد. مجموعه هتل آپارتمان رنگين كمان اين نكته را با كمال اطمينان در نظر دارد.

 

هتل آپارتمان رنگين كمان شيراز

shirazmoblelux.com

اجاره منزل مبله در شيراز

شماره تماس:

09034027744

09178076560


منزل مبله شیراز مبله ,منزل ,شيراز ,آپارتمان ,اجاره ,گزينه ,منزل مبله ,اجاره منزل ,آپارتمان رنگين ,رنگين كمان ,مبله شیراز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ثبت خاطرات روزانه کتابخانه ایران ارزان کده سبز فیلتر تلگرام اردیبهشت 97،فیلتر شکن تلگرام