اجاره ماشین عروس

پارسارنت باتوجه به سلیقه های مختلف آماده اجاره ماشین عروس ایرانی و اجاره ماشین  عروس خارجی با توجه به بودجه و نیاز شما به صورت ساعتی و روزانه  باراننده و  بدون می باشد.

 

تشریفات خودرو

اگر  یک ملاقات کاری مهم دارید؟ اگر قرار است قراردادی مهم باشرکتی معتبر  ببندید؟ اگر خودرو لوکس نیازدارید؟ اگر خودرویی رانیازدارید ولی بعداز کلی  جستجو آن راپیداننموده اید؟ پارسارنت نیازشما را در کمترین زمان انجام  خواهد داد. شما میتوانید جهت مراسم های کاری و تشریفاتی خود یک خودروی  تشریفاتی مدرن با راننده اجاره کنید. درصورتیکه یک مهمان خارجی مهم دارید  یا نیاز به اجاره خودرو حهت مراسم های تشریفاتی ، تبلیغاتی و… دارید  پارسارنت باتوجه به نیاز شما آماده ارائه هرنوع خودرو از هرمدل می باشد.این  خودرو ها خودرو های کاملا تشریفاتی و فول امکانات می باشند که برای جلسات  کاری شما بسیار مناسب است.

 

اجاره خودرو باراننده

خدمات  اجاره خودرو با راننده به افرادی پیشنهاد می شود که مایل هستندخودرو را  بیش از 24 ساعت در اختیار داشته باشند. به دلایل مختلف از جمله عدم آشنایی  کافی با شهر یا بهره مندی از خدمات تشریفاتی ترجیح می دهند راننده ی آموزش  دیده نیز آنها را در طول مدت اجاره همراهی نمایند. اجاره خودرو با رانندگان  حرفه ای و آزموده جهت انجام تمام مراسم تشرفات ، عروسی و…

 

اجاره خودرو بدون راننده

ممکن  است شما برای ملاقات کاری خود نیازمند یک خودروی تشریفاتی باشید و یا برای  مسافرت خارج از شهر و تور های مسافرتی داخلی نیازمند یک خودرو مدرن با  امکانات حرفه ای  باشید و یا اینکه نیازمند یک خودروی سواری خانوادگی باشید  که آسایش و راحتی شما را تامین کند. و یا در مواردی که شما برای امور داخل  شهر نیازمند یک خودرو بدون راننده باشید که از وسایل نقلیه عمومی استفاده  نکنید. پارسارنت هرآنچه نیازشماست را ما تامین میکند. باشرایط آسان و قیمت  مناسب . با توجه به خواسته و نیاز شما عزیزان پارسارنت با ایجاد تنوع در  ارائه خودروهای بروز و باکیفیت تلاش میکند که بتواند حداقل رضایت شما  مشتریان ارجمند را به ارمغان آورد.

 

تماس: 09123981286