یونیک فاینانس:

 بورس‌های جهانی به لطف اخبار امیدبخش از پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی به بالاترین سطح ۶ ماه اخیر خود رسیدند.

روز طلایی بورس‌های جهان

 

به گزارش یونیک فاینانس به نقل از ایسنا  ، آمریکا و مکزیک دیروز پیمان تجاری جدیدی با یکدیگر امضا کردند، اما هنوز تردیدهایی از قبول شرایط جدید توسط کانادا وجود دارد، با این حال فشارها بر اتاوا برای پیوستن به پیمان جدید رو به افزایش است.

در بورس وال استریت، شاخص‌های معاملات آتی افزایش چشمگیری داشتند اما دلار به پایین ترین سطح چهار ماه اخیر رسید. حسین سید- تحلیل‌گر بازار در موسسه "اف ایکس تی ام" در همین رابطه گفت: تنش‌های تجاری بین قدرت‌های اقتصادی جهان بدون شک بزرگترین ریسک اقتصاد جهانی در سال جاری محسوب می‌شود.

شاخص "ام اس سی آی" که شاخص‌های بورسی سراسر جهان را اندازه می‌گیرد 0.15 درصد افزایش یافت. در اروپا نیز شاخص‌ها وارد محدوده سبز شدند و شاخص " استاکس 600" که در بردارنده نماد 600 شرکت بزرگ اروپایی است 1.3 درصد  افزایش یافت. در اروپا بیشترین افزایش قیمت‌ها مربوط به نمادهای خودروسازی و به ویژه خودروسازهای آلمانی بود.

پاول دونووان-کارشناس ارشد اقتصادی موسسه " یو بی اس گلوبال ولث منیجمنت" گفت: بازارها احتمال پیوستن کانادا به پیمان تجاری جدید را صد درصد ندانسته‌اند.

بورس‌های آسیایی نیز روز خوبی را پشت سر گذاشتند. در ژاپن شاخص "نیک کی 225" با 0.2 درصد افزایش به 22848.22 واحد رسید، شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ نیز 0.2 درصد افزایش یافت و سطح 28416.44 واحدی را به ثبت رساند، اما شاخص " شانگهای کامپوزیت" 0.3 درصد پایین آمد و به 2769.29 واحد رسید.

در بازار ارز، هر دلار به 111.19 ین رسید، اما در برابر پوند و یورو کاهش یافت و هر پوند به 1.2870 دلار و هر یورو به 1.1674 دلار رسید.


یونیک فاینانس افزایش ,شاخص ,درصد ,یافت ,دلار ,پیمان ,درصد افزایش ,یونیک فاینانس ,افزایش یافت ,پیمان تجاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار هرمزگان درگیر عصبی موزیک درب پارکینگی طرحواره درمانی شماموزیک اولین تولید کننده قطعات رنگی بدنه خودرو mtina گل سنگ ما مــلت امـام حسـینـیم (ع) Hezekiahx1weq Webbplats