مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت شیشه رفلکس یا انعکاسی چیست؟

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت شیشه رفلکس یا انعکاسی چیست؟

    دید کلی :

    پاورپوینت شیشه رفلکس یا انعکاسی چیست در17 اسلاید برای کاربران عزيز در نظر گرفته شده است و شما می توانيد در صورت تمايل اين پاورپوينت را دانلود نماييد.
    کاربران عزيز توجه داشته باشيد هنگام دانلود فايل از مرورگر internet explorer استفاده نکنيد تا با مشکل روبه رو نشويد.

    توضیحات کامل :

    شیشه رفلکس یا انعکاسی چیست؟

    شیشه انعکاسی چیست ؟

    در این نوع شیشه ها، یک سطح شیشه با یک پوشش منعکس کننده نور و حرارت پوشانده می شود. این نوع شیشه ها، نور خورشید را منعکس می کنند و در کاهش حرارت و درخشندگی نور موثرند . اگر در روشنایی روز از بیرون به شیشه انعکاسی نگاه کنیم مشاهده می کنیم که تصاویر اطراف را مانند آینه باز می تاباند و اگر از داخل به بیرون نگاه کنیم شیشه کاملا شفاف خواهد بود . 

    شب ها این پدیده برعکس است یعنی شیشه از خارج شفاف و از داخل مانند آینهاست این شیشه با انعکاس نور خورشید ، حرارت ناشی از تابش خورشید را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه های احداث ، راه اندازی و نگهداری دستگاه های تهویه و تبدیل می شود . این شیشه ها بخش بیشتری از طیف های مختلف نور را بازتاب می دهند و در کنترل ورود و خروج نور و انرژی بسیار تاثیرگذارند . در انتخاب شیشه رفلکس باید به محدودیت های آن از جمله آیینه ای بودن آن در شب از سمت داخل نیز توجه نمود .

    کاربران عزيز توجه داشته باشيد هنگام دانلود فايل از مرورگر internet explorer استفاده نکنيد تا با مشکل روبه رو نشويد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 


دانلود رایگان شیشه ,انعکاسی ,رفلکس ,دانلود ,پاورپوینت ,چیست؟ ,شیشه رفلکس ,پاورپوینت شیشه ,انعکاسی چیست؟ ,کاربران عزيز ,explorer استفاده ,internet explorer استفاده ,explorer منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عارف تهمتن خط خطی های یک روانی Bahar saadatmand اخبار و اطلاعات جامع برنامه نویسی و سئو HiHoliday sogol77 آهنگ شاد ارکستری تالار برای عروس و دامادترکی فارسی کردی عربی شمالی لری لکی گفتار درمانی