ماسینرام اسم روستایی است که در ایالت مگالایای کشور هند قرار دارد در سال با میانگین 871/11 بارش باران از مرطوب ترین مناطق در جهان به شمار می رود. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آزانس آرزوی آسمان آبی باشید.

روستا-ماسینرام-هند

علت باران زیاد در روستای ماسینرام هندوستان به دلیل وجود کوه‌های هیمالیا که از  فرار ابرهای سنگین به سمت شمال جلوگیری می‌کنند در نهایت منجر به باریدن باران در این منطقه می شود. مقدار بارانی که در طول یک سال در ماسینرام می بارد به طور میانگین 12 متر می باشد و بهترین و مناسب ترین ناحیه برای بوجود آمدن انواع رودخانه ها و آبشارها می باشد.

ساکنان روستای ماسینرام ، با این شرایط آب و هوایی خود را وقف داده اند و زمان بیرون رفتن از خانه همیشه چترشان نیز همراهشان است، همچنین افرادی که در زمین های کشاورزی مشغول کار هستند برای پیش گیری از خیش شدن از چترهای سنتی به اسم خاصی استفاده می کنند. 
اهالی روستای ماسینرام ، از علف برای عایق صدا در کلبه های‌ خود استفاده می‌کنند.  تنها زمانی که در این منطقه میزان بارش باران حدوداً 60 میلی لیتر کاهش میاید ،ماه‌های دسامبر و ژانویه است که از زمان های کم‌ باران در منطقه حساب می شود. روستای ماسینرام را یکی از مکان های دیدنی در هند است.

ماسینرام-هندوستان


آژانس مسافرتی آسمان آبی ماسینرام ,باران ,روستای ,منطقه ,روستای ماسینرام ,بارش باران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود انواع سورس رباتهای تلگرام میخوام حرف بزنم kosarprint معرفی کالا کیارش کرم کوچک کننده بینی اجاره خودرو مطب ایمپلنت تهران|دکتر وحید دهقان ON HAX › TECH FOREVER رز مووی | دانلود رایگان فیلم و سریال آموزش مکانیک موتورسیکلت