با یک نرم افزار خوب می‌توانید کلیه امور مالی و حسابداری خود را مدیریت کنید. علاوه بر مدیریت بر امور مالی و حسابداری می‌توانید از امکانات متنوع آن نرم افزار استفاده نمایید.

از امکانات حسابگر می‌توان امکان اتصال آن به دستگاه کارت‌خوان (Pos)، امکان اتصال به باسکول، ترازو را نام برد.

امکان ارسال پیامک از طریق برنامه برای مشتریان شما از دیگر امکانات حسابگر است پیام کوتاه ارسالی می‌تواند شامل متن، آخرین گردش، مانده حساب، دعوت به بازدید و اطلاع از محصول جدید باشد.

استفاده از امکان ارسال پیامک در نرم افزار حسابداری حسابگر

برای استفاده از این امکان لازم است که کامپیوتر به یک مودم GSM و یا موبایلی که دارای این نوع مودم است، متصل باشد. برای استفاده از این امکان ابتدا به بخش ارسال پیام کوتاه مراجعه نمایید در فرم ارسال پیامک 4 تب انتخاب حساب‌ها، ارسال پیام کوتاه، فرمت ارسال و تنظیمات وجود دارد. ابتدا برای انجام تنظیمات به تب مربوطه مراجعه نمایید. فیلد Port را همان پورتی که مودم یا گوشی به کامپیوتر متصل است، انتخاب نمایید سپس فیلد Encoding type را رویUnicode (16-bit) تنظیم نمایید.

در قسمت فرمت ارسال فرمت پیام‌های ارسالی خود را می‌توانید تعیین کنید. جدول موجود در این تب دارای 3 ستون نوع شرح، متن ثابت و در خط جدید است که در ستون نوع شرح امکان انتخاب یکی از موارد مانده حساب، نام حساب، عنوان حساب، مانده اسناد دریافتی، مانده ارسال پرداختی، آخرین گردش و تاریخ آخرین گردش وجود دارد.

در ستون متن ثابت در این بخش از نرم افزار می‌توانید متنی را به عنوان متن ثابت تایپ نمایید. ستون در خط جدید می‌تواند دارای دو مقدار بله و یا خیر باشد در صورت انتخاب بله ادامه متن در سطر جدید درج می‌شود. در سمت چپ این فرم می‌توانید متنی را برای افراد بدهکار و یا بستانکار تعیین نمایید. بعد از تعیین فرمت به تب مربوط به انتخاب حساب‌ها در برنامه مراجعه فرمایید. حساب‌های مد نظر خود را انتخاب نمایید سپس در فیلد عنوان لیست، نام لیست خود را وارد نمایید و در انتها ایجاد لیست برای ارسال را انتخاب نمایید.

در نهایت بعد از تعیین تنظیمات مودم، تعیین فرمت ارسال و ایجاد لیست ارسال به تب ارسال پیام کوتاه مراجعه نمایید و لیست مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در جدول پایین اسامی لیست و تاریخ ارسال و زمان ارسال پیامک را برای هر حساب موجود در لیست مشاهده می‌نمایید و در باکس سمت چپ فرم متن مورد نظر خود را تایپ نمایید. در این بخش امکان تعیین ارسال برای تمام موارد لیست و یا فقط ارسال نشده‌ها وجود دارد. بعد از تعیین موارد گفته شده روی دکمه ارسال کلیک کنید.

برای تهیه گزارش‌های مالی و حسابداری خود نیز می‌توانید از حسابگر استفاده نمایید. در حسابگر امکان ارسال گزارش‌ها به اکسل وجود دارد همچنین با مدیریت فیلدها می‌توانید تعیین کنید که در هنگام ارسال اطلاعات به اکسل چه فیلدهایی ارسال شوند. مدیریت فیلدها از امکانات منحصر به فرد نرم افزار حسابداری حسابگر است.


نرم افزار حسابداری شایگان سیستم نمایید ,امکان ,تعیین ,لیست ,می‌توانید ,حسابگر ,ارسال پیامک ,وجود دارد ,انتخاب نمایید ,مراجعه نمایید ,فرمت ارسال ,کوتاه مراجعه نمایید ,پیام کوتا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده آبادانی روستا-دهیاری شاه تقی طراحان برتر interior-design12 شعروادبیات: کریم لقمانی سروستانیs@rv ارزان سرا english sadi 4 Delta Music - دلتا موزیک , دانلود آهنگ جدید