بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا و همسرش ، بیوگرافی ملیکا شریفی نیا و خانواده اش ، فرزندان ملیکا شریفی نیا ، رژیم لاغری ملیکا شریفی نیا عکس ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا متولد بیست و یکم آبان ماه 1365 در شهر تهران است. او خانواده هنرمندی دارد مادرش آزیتا حاجیان ، پدرش محمدرضا شریفی نیا و خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون ایران می باشند.

او از سن 3 سالگی به کمک پدر و مادر بازیگر و مدرس اش وارد حرفه بازیگری شد و در سال 1370 وقتی 5 ساله بود با بازی در فیلم اویناز وارد سینما شد و تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و علاوه بر بازیگری در حرفه گرافیک و عکاسی مشغول به کار است.

ازدواج و همسر

ملیکا شریفی نیا در 14 اردیبهشت 1386 وقتی 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان ازدواج می کند و هنوز هیچ فرزندی ندارند. امیررضا طلاچیان فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع می باشد و به نظر در همین حرفه مشغول به کار است.

عکس ملیکا شریفی نیا و پدرش محمدرضا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا در کنار پدرش محمدرضا شریفی نیا

عکس ملیکا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان

ملیکا شریفی نیا در کنار مادرش آزیتا حاجیان

ماجرای طلاق و جدایی پدر و مادرش

پدر بازیگرش محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد 1334 در خاتون آباد و مادر بازیگرش آزیتا حاجیان در 21 دی 1336 در شهر تهران به دنیا آمدند. آن ها سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخصی بنام محمد کریمی ازدواج می کند.

محرمیت ساره بیات با رضا قوچان نژاد حقیقت داشت؟ محرمیت ساره بیات با رضا قوچان نژاد حقیقت داشت؟ ساره بیات اظهاراتی راجب محرمیت خود با شوهر خواهرش یعنی رضا قوچان نژاد .

در آن زمان ملیکا و خواهرش بزرگش مهراوه بعد از اینکه پدر و مادرشان از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی ادامه دادند.

عکس ملیکا شریفی نیا و خواهرش مهرواره شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا در کنار خواهرش مهراوه شریفی نیا

کاهش وزن 20 کیلویی در 7 ماه

ملیکا شریفی نیا در آخرین مصاحبه اش درباره رژیم شدید لاغری اش گفت : شنیده بودم بعد از 30 سالگی ، کم کردن وزن کار دشواری است. برای همین در جشن تولد 29 سالگی ام به خودم قول دادم به هر قیمتی که شده وزن کم کنم.

خدا رو شکر در کنار یک مشاور متخصص تغذیه در عرض 7 ماه تونستم 20 کیلو وزن کنم و حالا هم خیلی خوشحال هستم چون تونستم خودم را به خودم ثابت کنم.


سایت جالب و شگفت انگیر شریفی ,ملیکا ,مادرش ,حرفه ,خواهرش ,سالگی ,ملیکا شریفی ,محمدرضا شریفی ,آزیتا حاجیان ,شخصی بنام ,امیررضا طلاچیان ,پدرش محمدرضا شریفی ,مادرش آزیتا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Web Collector اینجا همه چی هست ایران کلید کنکور 100 | مرکز مشاوره استاد رضا اصغری ailanislc3 home شارژرایگان معتبرترین وارد کننده فلزیاب در کشور دنیای از خوشمزه ها