جاذبه های گردشگری استانبول

 

شهر استانبول یکی از شهرهای فوق العاده غنی از نظر جاذبه های گردشگری و فرهنگی می باشد. این شهر مساجد بسیار معروفی دارد و به دلیل همسایه بودن با کشور ایران هر ساله بسیاری از ایرانیان از طریق تور استانبول  به این شهر سفر می کنند. که اگر شانس با شما باشد در بعضی فصول ارزان ترین تور استانبول و یا تور لحظه آخری استانبول را بتوانید پیدا کنید و از این فرصت برای گشت و گذار در استانبول استفاده کنید.

تنگه بسفر استانبول

تنگ ترین آبراه بین المللی جهان که دریای سیاه را به دریای مرمره  متصل می کند. این جاذبه گردشگری استانبول  که سبب جدایی آسیا و اروپا می شود 30 کیلومتر طول دارد.  عرض آن در بخش های مختلف متفاوت است به طور مثال در مناطق کم عرض 700 متر و در بخش عریض تر 3550 متر می باشد. با تور یکروزه کشتی می توانید ساعت ها روی دریا از منظره دریا و این تنگه لذت ببرید و اگر دوست نداشتید می توانید در یکی از رستوران های اطراف بنشینید و لحظات خوبی آنجا سپری کنید.

آژانس مسافرتی کارینا پرواز ارائه دهنده تور استانبول و تورهای خارجی به شما عزیزان است که ارائه خدمات عالی با مناسب ترین قیمت از ت های شرکت ما می باشد.

 

 

جاذبه های گردشگری استانبول ،پل بسفیر

 


lasttours استانبول ,گردشگری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

charpa اکسر موزیک - Xer Music مجله آکادمی ای تی سی چگونه از ايران مهاجرت كنيم تم میکر | انجام خدمات تحت وب معرفی کالا فروشگاهی Abstracr نگرش سیستمی به اعتیاد خودروی ایده آل