تنگ کردن واژن چگونه است ؟   آیا تنگ کردن واژن با نخ واژینال  نیازی به بی هوشی است یا خیر ؟  چه اشخاصی می توانند تنگ کردن واژن را انجام دهند ؟  در این مقاله به پاسخ تمامی این سوالات می پردازیم .
در مقالات قبلی همانطور که گفتیم ، زایمان های طبیعی متعدد ، رابطه جنسی ، بالا رفتن سن و … همگی از عوامل گشادی واژن می باشند که در این مقاله به بیان تنگ کردن واژن با نخ می پردازیم .



تنگ کردن واژن با نخ واژینال



آیا می دانستید که تنگ کردن واژن با نخ یکی از بهترین نتایج را در درمان گشادی واژن داشته است .

لیفت واژن با نخ یکی از بهترین روش های تنگ کردن واژن می باشد که شخص بسیاری از مشکلاتی را که درگذشته داشته است را دیگر ندارد ، تنگ کردن واژن مانند سایر روش ها نظیر تزریق ژل به واژن ، لابیاپلاستی labiaplasty ، تزریق چربی به واژن جز جراحی زیبایی واژن محسوب می شود .
جراحان زیبایی واژن در گذشته از نخ ها فقط به منظور جوانسازی پوست استفاده می کردند ، این در حالی است که امروزه با کمک علم از نخ های جدیدی که به بازار ارائه شده است ، می توان لیفت واژن و جوانسازی واژن را انجام داد .

یکی از سوالات پر تکرار در خصوص تنگ کردن واژن با نخ این است که آیا تنگ کردن واژن با نخ واژینال نیاز به بی هوشی دارد یا با بی حسی قابل انجام است .
  • آیا تنگ کردن واژن با نخ نیاز به بی هوشی دارد ؟

تنگ کردن واژن با نخ یک جراحی می باشد که نیازی به بی هوشی ندارد ، در این روش با بی حسی موضعی تنگ کردن واژن را انجام می دهند .



مطالب مرتبط:عمل تنگ کردن واژن با نخ چگونه صورت می پذیرد؟




فواید تنگ کردن واژن با نخ

  • از مزیت های تنگ کردن واژن با نخ می توان به تاثیر مکانیکال سریع آن اشاره کرد ، جراح در کوتاه ترین زمان می تواند ورودی واژن را تنگ نماید
  • تنگ کردن واژن با نخ سبب کلاژن سازی ، ایجاد فیبروم واژن شود ، در این روش می توان جوانسازی را به آسانی بدون نیاز به بی هوشی انجام داد .
  • گشادی واژن مشکلات بسیاری دارد ، یکی از مشکلاتی که این بیماری دارد ، تاثیر در روابط جنسی است که سرآغاز بسیاری از مشکلات بین زوجین می باشد .


مطالب مرتبط:  چگونه گشادی واژن خود را به موثرترین حالت برطرف کنیم؟



چه اشخاصی می توانند تنگ کردن واژن با نخ را انجام دهند ، همیشه این سوال وجود داشته است که آیا کاندید مناسبی جهت تنگ کردن واژن با نخ می باشند یا خیر ؟

کاندید مناسب تنگ کردن واژن با نخ اشخاصی می باشند که با مشکل گشادی واژن روبرو شده باشند یا در اشخاصی که در بخش پرینه چین خوردگی دارند ، اشخاصی که با شلی واژن روبرو شده اند نیز جز کاندیدهای مناسب تنگ کردن واژن با نخ می باشند ، پس از اپیوزوتومی ممکن است شخص نیاز به بازسازی پرینه داشته باشد که در این مواقع تنگی واژن  Tight vagina با نخ بسیار کمک کننده است .


منبع:وب سایت دکتر بهمن پور


زیبایی و سلامتی واژن ,انجام ,باشند ,اشخاصی ,هوشی ,داشته ,کردن واژن ,گشادی واژن ,کردن واژن با ,مطالب مرتبط ,واژن روبرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطب دندانپزشک اریا خبرگزاری اشکنان پرس ویکی پابجی اولین و بزرگترین مرجع آموزش بازی پابجی برای فارسی زبانان واسه خنده ✜ 4????????????????????????✜ معرفی کسب و کارهای تهران Vahid Tatora Official Website