تنگ کردن واژن Tight vagina با جراحی را چه اشخاصی باید انجام دهند ؟ مشکلات گشادی واژن در اثر چه عواملی رخ می دهد ؟



 آیا تنگ کردن واژن با جراحی نیاز به بی هوشی دارد ؟

تنگ کردن واژن با جراحی نیز برای اشخاصی که با مشکلات گشادی واژن روبرو هستند ، بسیار کمک کننده است ، زیرا مشکل گشادی واژن را در مدت زمان اندکی می توان برطرف نمود ، البته بهتر است بدانید که تنگ کردن واژن را به روش های مختلفی می توان انجام داد .



تنگ کردن واژن با جراحی



دکتر بهمن پور جراحی زیبایی واژن تنگ کردن واژن را به سه روش انجام می دهند .

تنگ کردن واژن با جراحی

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با نخ

 

جراح زیبایی ن با کمک بی حسی موضعی تنگ کردن واژن با جراحی  را انجام می دهد ، البته در برخی از مواقع با کمک بی هوشی عمومی تنگ کردن واژن انجام می شود ، در صورتی که جراح تشخیص دهد که از بی هوشی عمومی جهت تنگ کردن واژن استفاده شود نیاز است که شخص جهت بهبودی کامل یک روز بستری شود .



مطالب مرتبط: چگونه تنگ ترین واژن را داشته باشیم؟



روش کار تنگ کردن واژن

روش تنگ کردن واژن بدین گونه است که پس از انجام بی حسی ، برش های در بخش های دیواره پشتی واژن انجام می شود ، بسته به اینکه میزان گشادی واژن چقدر است ، درخواست بیمار و تشخیص جراح زیبایی سینه نوع برش انتخاب می شود .
در تنگ کردن واژن بافت های غیرطبیعی و بافت های همبند برداشته می شوند ، پوست اضافه را در این جراحی برمی دارند و بخش های پشت واژن را که شامل عضله های کشیده شده است با بخیه های جذبی به یکدیگر متصل می نمایند .


بهبودی پس از پرینورافی

پس از پرینورافی توصیه می شود که شخص تا حد ممکن استراحت نماید و از راه رفتن طولانی مدت اجتناب نماید ، یکی از توصیه های که به تمامی بیمارانی که شاغل می باشند ، این می باشد که تا سه هفته پس از جراحی تنگ کردن واژن هیچ فعالیت سنگینی را انجام ندهند و تا 7 روز مرخصی بگیرند و در منزل استراحت نمایند .
در مدت زمان سه الی چهار هفته شخص باید از فعالیت جنسی و روابط شویی اجتناب نماید
انجام معاینات منظم که جراح زیبایی ن تعیین می کند ، الزامی است تا در صورت مشکلی معالجه سریع انجام شود

 .

منبع:وب سایت دکتر بهمن پور


زیبایی و سلامتی واژن ,انجام ,جراحی ,زیبایی ,گشادی ,جراح ,کردن واژن ,گشادی واژن ,جراح زیبایی ,زیبایی ن ,واژن انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

melateeshgh paradisweb | پارادیس وب خرید فلزیاب تصویری 09192121179 Sadullah Nasiri رمان | sahafile.ir اجناس فوق العاده سایت سرگرمی و تفریحی می استور