هدف شما از درب ضد سرقت چیست ؟ امنیت یا ظاهر زیبا؟

ولی شما فقط به امنیت این در ها فکر نمیکنید ، شما انتظار دارید که این در ها علاوه بر امنیت بالا ، ظاهری زیبا و شیک را هم داشته باشند ! ولی این چنین نیست ، در هنگام شما باید به نکات امنیتی این درها توجه داشته باشید .

1 – در اولین مرحله از درب ضد سرقت باید به ضخامت و جنس ( حداقل 8 میل ) چهارچوب درب توجه کرد ، زیرا اگر جنس چهارچوب با کیفیت نباشد باعث بروز مشکلاتی در هنگام نصب لنگه درب و همچنین درهنگام باز و بسته شدن میشود .
جنس چهارچوب ها باید از چه چیزی باشد؟

جنس آن ها باید از فلزی با آلیاژ های با کیفیت و خوب باشد و همچنین در محل اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی نباشد و جوش به وصرت کامل در تمامی قسمت ها وجود داشته باشد .

چهار چوب درب ضدسرقت باید 2 میل باشد

2- لولای درب ضد سرقت : این درب ها به دلیل وزن بالایی که دارد بایستی بر روی بیش از دو لولا نصب شود .

3 – ابزار یراق : ابزار یراق استفاده شده در درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد و باید به آنها دقت نمود دستگیره ها بهتر است از جنس استیل باشد و همچنین قفل استفاده شده بر روی درب از شرکت کاله ترکیه باشد که در جهان رتبه اول رعایت استاندارد های جهانی را دارد و ساخت و کپی برداری از کلید آنها بسیار دشوار و در مواردی غیر ممکن است.جنس چشمی و همچنین قفل شب بند درب ضد سرقت نیز چک شود که از اجناس مزغوب باشد نه متفرقه.



چند راهنمایی :

لولا های درب ضد سرقت باید از جنس خوب و کیفیت بالا برخوردار باشد و بلبرینگ دار باشد

عایق صدا و گرما باشد

مانع ورود ات و گرد و غبار باشد

و از هم مهم تر قیمت آن با توجه به نکاتی که به ان اشاره کردیم مناسب باشد

دارای گارانتی باشد

در پایان توجه به این امر ضروری است که در میان دو رویه درب ضد سرقت ورق فولادی به کار رفته باشد و تهی از ورق نباشد و یا حتی با هرچیز دیگری جز ورق پر نشده باشد زیرا که در صورت رعایت نمودن تمام نکات ورق در میان دو رویه اصلی ترین رکن ضد سرقت بودن درب های ضد سرقت است

درب ضد سرقت سرقت ,توجه ,نباشد ,کیفیت ,چهارچوب ,امنیت ,ابزار یراق ,سرقت باید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش برق صنعتی رویای سیما | دانلود فیلم و سریال جدید مجله اینترنتی سامانه ارسال نظر به وبلاگ های بلاگفا وبلاگ سپندار وبلاگی برای دانلود کتاب مهندسی جنس خوب اینجاست دانلود رایگان 2