اپی زود اول :جعبه ای با رنگ های زرد و ابی و صورتی و قرمز که توش کلی برگه های کوچیکه که روشون جمله های مورد علاقمو نوشتم ، یه عکس سه در چهار که اولین عکس سه در چهارمه ، یه عروسک گربه که بابام خیلی دوسش داره ، اشعار فروغ فرخزاد و یه دستبند .

چیزایی رو که خیلی دوس داشتم توش گذاشتم که هروقت حالم گرفت و از این دنیا و اتفاقای درونش خسته شدم به دنیای درون این جعبه با تموم اتفاقاش پناه ببرم ، با همه ی خاطراتش ، ای کاش میشد یه تیکه از فضای مجازی رو کند گذاشت توش ، مثلا اون موقع بیشتر حرفای اشکان و فریاد هم الان توی این جعبه بودن ، ولی حیف که نمیشه. حیف .

 

اپی زود دوم : چند روزه که دارم دوتا کتابو هم زمان میخونم که اصلا به دردم نمیخوره ولی از بیکاری زیاد مجبورم بخونم ، بیندیشید و ثروتمند شوید و کتاب دوم هم بیشعوری هست .

از کتاب اول یه جورایی خوشم میاد چون به جز برای به دست اوردن پول ، برای رسیدن به اهداف هم میشه از کمکش بهره مند بود ، کتاب دوم هم یه جورایی گاهی اوقات شخصیتت رو زیر سوال میبره و سر دوراهی قرارت میده درواقع یه جورایی به چالش میکشدت ، کتاب جالبیه ، بعلاوه بعضی ها از این کتاب متنفرن ، خب شاید اونا بیشعورن که از این کتاب متنفرن ، ولی با خوندن این کتاب به این یقین رسیدم که بیشعوری یه بیماریه و تحت هر شرایطی قابل درمانه .

 

اپی زود سوم: چندوقت بود هرچی فیلم دیده بودم فیلم انگیزشی و علمی تخیلی و خلاصه فیلمهایی بود که یه چیزی ازشون یاد میگرفتم ( مثلا :)))) ، دلم یه فیلم ترسناک میخواست ،  منم به حرف دلم گوش دادم ولی محض احتیاط یه دونه رو دانلود کردم که زیاد ترسناک نباشه ، رفتم نقداشو خوندم کلا فیلم جالبی بود ، هویت : اگه بخوام خودم نقدش کنم باید بگم ارزش دیدن داره ، ده نفر به دلیل بارندگی زیاد که جاده ها رو بسته مجبور میشن که توی یه ماتل( همون هتل با اتاق هایی کوچیک تر و ارزون تر ) اقامت بگیرن و هر ده نفر به طرز عجیبی کشته میشن و بعد جنازه ها به طرز عجیب تری ناپدید میشه ، در اول فیلم با هر جنازه ای که پیدا میشه افرادی که زنده موندن قاتل جدیدی رو حدس میزنند و هربار قاتل تغییر پیدا میکنه تا اخرش که

این خلاصه داستان بود ، درباره ی نقد باید بگم بلد نیستم نقد کنم ولی باید بگم فیلم جالبی بود ، باهر قاتل جدید توی ( بیننده ) هم واقع فکر میکنی که قاتل همونه و لاغیر ، کارگردانی عالی داشته بعلاوه که ادمایی تو داستان بودن که تقلبی بودن و این ممکنه که برای همه ی ما به وجود بیاد که تو طول زندگی به ادمایی تقلبی بربخوریم .

 


یه چیزی واسه گفتن وجود داره کتاب ,فیلم ,قاتل ,رنگی ,میشه ,جورایی ,فیلم جالبی ,کتاب متنفرن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو دانلود تحقیق طراحی سایت سه سوت وب دلپذیر و شاد بودن مدرسه سفر رویایی با ارمغان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تولید و پخش پوشاک سایز بزرگ زنانه خرید اینترنتی, ovdn hdkjvkjd ایران پارس فیلم